Sunday, March 4, 2012

Sweet Elin scrapkaart




Gisteren weer een nieuwe kaart afgemaakt. Het lijkt me leuk om een keer mee te doen aan een challenge en ik kwam een leuke challenge tegen van AnMaCreatief. De opdracht is het maken van een werkje met je favoriete kleurencombinatie. Nou ben ik helemaal fan van de kleur paars en dat in combinatie met blauw vond ik voor deze challenge wel een goede combi.


En aangezien ik afgelopen vrijdag een aantal nieuwe stempels had gekocht was de keus voor het plaatje ook niet heel moeilijk hihi. Ik ben helemaal verliefd op de Sweet Elin stempels van Nellie Snellen en wilde deze stempel graag uitproberen. De stempel heb ik ingekleurd met Aqua Markers en de achtergrond van de stempel ook. Alles bij elkaar ben ik er toch een flinke tijd mee bezig geweest maar ben ook wel echt heel trots op het resultaat! Stiekem hoop ik toch wat meer volgers te krijgen omdat ik het toch wel heeeeeel leuk vind om m'n werkjes aan andere creatievelingen te laten zien:D En mijn vriend wordt ook een beetje simpel van de steeds weer terugkerende "Oh kijk nou lieverd, mooi he?!". Dus ik nodig je graag uit om een reactie te plaatsen en ook zeker wanneer je tips hebt natuurlijk!





Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
* Nellie Snellen, Clear Stamp, Sweet Elin
* Nellie Snellen, Multi Frames
* Aqua Markers
* Clear Stamps, Elines Words (Dikke Kus)
* Stickels

* Joy! Craft Floral Flourishes
* Spellbinders Shapeabilities Flower (cut, emboss and stencil)
* Brads (Rayher)
* Hot Fix steentjes
* Design/Card Stock papier (heb alleen even geen idee waarvan :p)

 Ik ga met deze kaart dus mee doen aan de volgende challenge:

AnMaCreatief (favoriete kleurencombinatie)
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/2012/03/anmacreatief-challenge-6-maart-2012.html


Vind je het nou leuk als ik ook jouw blog ga volgen, moet je dat vooral even vragen, want ik vind het zelf echt super leuk om andermans creaties te zien.




11 comments:

  1. Hahaha dat ken ik. Mijn vriend zegt nu standaard ja leuk mop.

    Maar je kaart is echt heel leuk. Het is inderdaad een hele leuke kleuren combie en de stempel is super schattig. En ook hele leuke bloemetjes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja idd die 'ja leuk mop', komt me ook erg bekend voor.
      En bedankt voor je complimentje :D!
      Liefs,

      Delete
  2. Hoi Cindy, wat een superleuke creatie heb je gemaakt. Wat leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief (en je mag per maand 3x meedoen hoor). Als je mee gaat doen aan challenges levert je dat ook vaak extra volgers op. Ik kan helaas op mijn laptop geen volger worden, maar als ik aan mijn andere PC zit kom ik nog even terug bij je om volger te worden. Groetjes uit Brabant, Helen

    ReplyDelete
  3. Hoi Cindy, ben ik nog even. Inmiddels ben ik volger geworden (het wolvenkopje). Ook nog een tip: zet je woordverificatie uit bij het berichtjes plaatsen en kies in plaats daarvan voor commentaar moderaten. Dan kun je zelf beslissen of je een bericht plaatst, maar zeker bij challenges haken DT leden af als ze elke keer de bijna onleesbare tekenserie in moeten vullen voor ze een reactie kunnen achterlaten. Succes, Helen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Helen,
      Bedankt voor de tip, heb het gelijk aangepast!
      En bedankt dat je me wil volgen natuurlijk :)
      Liefs,

      Delete
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Een hele leuke combinatie en ook mooi gekleurd is je stempelafdrukje.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    ReplyDelete
  5. Helaas is het nog niet helemaal goed gelukt met het uitzetten van de woordferificatie... Je bericht word nu wel eerst door jou goedgekeurd, maar je moet nog steeds die moeilijke woorden intypen.
    Nog maar eens naar kijken dus ;-)

    Liefs Lotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oké lang leve google :p Beetje omslachtig maar heb de instelling dan eindelijk gevonden, als het goed is staat ie dan nu eindelijk uit :p
      Bedankt iig! Liefs,

      Delete
  6. Een schitterende kaart, mooi ingekleurd en leuke bij elkaar passende kleurtjes.
    Knap hoor !!!
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  7. Wat een lief kaartje!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  8. Oh wat een superlief kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!