Thursday, March 22, 2012

Nieuwe Scrapkaart nav Sketch


Goedemiddag allemaal!
Vandaag een dagje vrij, dus gelukkig weer even tijd om een nieuwe kaart op mijn blog te laten zien. Had ‘m maandagochtend voor mijn werk al helemaal afgemaakt, maar tot vandaag nog geen tijd gehad om ‘m online te zetten.

Ik heb dit keer gekozen om een kaart te maken aan de hand van de sketch van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Kom nu tot de ontdekking dat een sketch toch wel heel fijn is, vind deze kaart tot nu toe echt de allermooiste hihi. En dit keer heeft m’n lieve vriendje ook nog geholpen haha, hij heeft de kleuren uitgekozen voor het afdrukje en het blauwe designpapier. Das nog eens lief toch :D.


Heb ervoor gekozen om een extra kaartje in de kaart te verwerken met een mooie tekst erop. Deze heb ik natuurlijk niet zelf bedacht, maar ach beter goed gejat dan slecht verzonnen ;-). Alle lijnen zijn met de hand geborduurd en ook de roosjes heb ik zelf gemaakt. De binnenste roosjes heb ik wel zo gekocht en deze komen van Bea. Het afdrukje is een digi van Stamp Fairy. Vind die afdrukjes echt heel leuk en doen me wel een klein beetje aan Magnolia denken ;-)…..Heb nu eigenlijk besloten om gewoon over te stappen op de digi’s en misschien af en toe nog eens een echte stempel te kopen. Digi’s zijn een stuk goedkoper en ik vind ze persoonlijk makkelijker omdat ik ze precies op maat kan afdrukken. En er zijn een hele hoop leuke scenes te vinden om te combineren met de afdrukjes. Ik had wel verwacht dat de inkt van mijn printer snel op zou zijn maar geloof dat dat ook wel mee valt omdat je in principe alleen maar lijnen afdrukt.


Maar goed dit is dus de nieuwe kaart geworden. Weer even de gebruikte materialen op een rijtje:
* Linnen Cardstock (zwart)
* Designpapier: Paperblock Tim Holtz Vintage Shabby (blauw) en de Ebony & Ivory collection van KAISERCRAFT (zwart/wit)
* Digi stempel Stamp Fairy (Molly) ingekleurd met Aquamarkers
* Digi stempel Sentiment Cuddly Buddly
* Vlinder Pons Tonic Studios
* Joy!Craft Floral Flourishes
* Nellie Snellen Multi Frames
* Borduurgaren blauw/zwart
* Hot Fixx steentjes


Ik wil met deze kaart dus weer met een aantal challenges mee doen.

Webshop AnMaCreatief: Challenge Maart Favoriete kleurencombinatie

Nadia’s Challenge Blog: Challenge # 27 Meiden/Girls

Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 21 Butterflies

Make It Monday: Weekly Linky Party

Eigenlijk wilde ik dus meedoen aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging, maar heb geloof ik de regels anders begrepen....:( Dus helaas wordt 'm dat niet, maar goed misschien maak ik nog wel een kaart met de sketch maar dan wel met een nederlandse tekst ;-)....
Zo dat was ‘m weer voor vandaag. Bedankt weer voor alle super lieve reacties op mijn vorige post! Echt super om zoveel reacties te krijgen :D!





18 comments:

  1. Cindy Ik vind dat je er een fantastisch kaartje van hebt gemaakt. Helaas kan ik deze kaart niet meetellen voor de wedstrijd aangezien er geen NEDERLANDSE tekst op zit. Je mag hem nog veranderen, of een andere maken kan ook...
    Hij is wel echt prachtig!

    Groeten Judith

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeps....had de regels anders begrepen. Heb mijn link verwijderd.

      Delete
  2. Hoi Cindy
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt .enne hij heeft de kleur goed uitgekozen hoor .
    heel mooi

    groetjes marcella

    ReplyDelete
  3. wat een schitterende kaart heb je gemaakt cindy en heel mooi afgewerkt.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    ReplyDelete
  4. Hoi Cindy, Ik vind je kaart helemaal geweldig. Ontzettend mooi! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  5. hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Groetjes, Myriam

    ReplyDelete
  7. Hoi Cindy, via via kwam ik op je blog, wat is dit een mooi kaartje en een mooie kleurencombinatie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. beautiful image coloured perfectly and pretty card fabulously embellished . Thanks for sharing on Make it Monday .

    ReplyDelete
  9. Hoi Cindy,

    jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt hoor!
    Gedurfde kleurtjes maar heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    ReplyDelete
  10. Such a sweet card, love the design, colours and sweet image. Seen it onb MIM Carolxx

    ReplyDelete
  11. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    ReplyDelete
  12. This is gorgeous,love the image and colours.xxx

    ReplyDelete
  13. hey Cindy,

    leuk commentaartje van je gehad!!
    Maarrrr stuur mij eens een mailtje.... ben het ff kwijt en je profielfoto is zo klein :)))
    Leuk dat je ook zo lekker crea bezig bent!
    Greetsss Marleen

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, succes! Groetjes Rachel

    ReplyDelete
  15. Wat een schitterend kaartje is dit geworden!!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  16. beautiful card love the pull out tag thanks so much for joining us at deep ocean this week
    hugs sara x x

    ReplyDelete
  17. Mooi kaartje en hele mooie kleuren.
    Gr, Bea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!