Thursday, March 29, 2012

Simpel.... ach dat is soms best prima


Goedenavond allemaal!
Allereerst wil ik even de mededeling doen dat ik vanaf vandaag mijn blogberichtjes ook zal vertalen naar het Engels. Ik heb namelijk gemerkt dat er nog best veel mensen actief zijn in creatief blogland die geen Nederlands spreken. Omdat ik een aantal vertaalwidgets heb uitgeprobeerd en nou niet echt enthousiast ervan kon worden heb ik er voor gekozen dan maar aan het vertalen te slaan ;-).
Nu ik ook dit met jullie gedeeld heb, tijd voor mijn nieuwe kaartje:D. Dit keer een vrij simpel kaartje vind ik zelf, maar simpel kan soms helemaal geen kwaad ;-).

Ik heb deze kaart gemaakt aan de hand van de sketch van de Sketches by Carly blog en ga natuurlijk dan ook meedoen aan haar challenge!

Het afdrukje is er één van LaLa Land Crafts. Op deze site kun je echt super leuke digis vinden. Ik worstel nog wel eens met het inkleuren van de digis en dan is deze site in ieder geval ideaal, hier staan alle afbeeldingen in kleur op de site en dan kan ik mooi de schaduw een beetje afkijken *bloos*.

Verder heb ik papier gebruikt van een paperblock van Me to You en van een paperblock van, jaja, de Action :p.  Het blauwe linnen cardstock heb ik bewerkt met een Embossingfolder van CraftsToo met speelse muzieknoten. De bloemen zijn gemaakt met behulp van de Shapeabilities Rose van Spellbinders en de Floral Punch van Nellie Snellen. Natuurlijk heb ik ook weer stickels en Hotfixx steentjes gebruikt.


Goed ik hou het kort, mede vanwege het vertaalplannetje :p….. ik wil in ieder geval mee doen aan de volgende challenges:

Elke Kaart een Feestje! Challenge/Uitdaging #108

Sketches by Carly Sketch #52

Di's Digi Design Embossing Challenge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Good evening everyone!

First I want to tell you that I’ve decided to translate my Dutch blog messages into English. I’ve noticed that there are a lot of people active on creative BlogLand who don’t speak Dutch. I’ve tried a couple of translation widgets, but I didn’t found one yet that is accurate enough to me.

Well now I’ve shared this message, it’s time to show my latest creation. It’s a quite simple card if you ask me, but simple is okay from time to time ;-).

I made this card with a sketch from Sketches by Carly and I’d like to enter her challenge of course :D.

The digi image comes from LaLa Land Crafts. This site sells really great digis. I sometimes struggle with colouring my images and on this site you can find every image coloured.  This way I can cheat a little with my shading *blushing*.

I used some paper from a Me to You paperblock and also one from the Action Store . The blue linen cardstock is embossed with a CraftToo embossing folder with some fun music notes. De flower are made with with the Shapeabilities Rose from Spellbinders and I also used the Floral Punch from Nellie Snellen. And as always I used some Stickles and little HotFixx stones.

Well it’s a short story but I need to get used to the translation plan :p.
If you like to know the challenges I’d like to compete in, just check the Dutch message above.
Hopefully my English isn’t too bad and will my English readers join the fun :D!!






9 comments:

  1. wat is dit een superleuk kaartje geworden. Groetjes

    ReplyDelete
  2. This is BEAUTIFUL!! I love your soft colors and coloring of Marci!! Lovely flowers up top too *Ü* Thank you so much for joining us at Sketches by Carly!

    ReplyDelete
  3. Hoi
    Zo simpel is die niet hoor hij is prachtig en wat een lieve stempel is het .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  5. Hi Cindy!:)
    This card is so cute! I love the shading on Mod Marci!

    xxCARLYxx

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke kaart Cindy en wat een grappige stempel!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!.

    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  7. Prachtige kaart en wat een leuke stempel!!
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  8. Beautiful card and great embossing. Thanks for joining us at Di's Digi.

    ReplyDelete
  9. Erg leuk Cindy! Eenvoud siert zegt men toch... Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!