Thursday, March 15, 2012

Iets te weinig vrije tijd :(



En zo is het alweer eeuwen geleden dat ik iets op mijn blog geplaatst heb….oké geen eeuwen, maar zo voelt het wel ;-). Pfff…. heb het behoorlijk druk gehad maar vandaag dan eindelijk weer even tijd gehad om lekker te rommelen met m’n knutselvoorraad. Aangezien mijn printer stond te verstoffen en ik wel van het uitproberen ben, maar is gaan uitzoeken of digi stempels mijn frobelhobby niet nog wat op konden leuken. En ja hoor maar natuurlijk! Zie hier het resultaat :D. Het enige wat ik gedaan heb is wat dunner aquarel papier kopen en had een nieuwe cartridge nodig, maar dat was omdat mijn inkt ingedroogd was :p.  


Ik had wel eerder tijd om aan de knutsel te gaan maar ik heb écht uren besteed naar het zoeken van leuke website voor digi stempels. Als ik één deze dagen tijd/zin heb, ga ik ze is even op rijtje zetten, dat is misschien voor mijn mede creatievelingen ook wel handig :D.


 Maar goed heb dus weer een kaart gemaakt. Dit keer heb ik een ‘BreezyBackyard Lever Card’ gemaakt, de workshop is van Elke Kaart een Feestje.


De Digi komt van Cuddly Buddly en is ontworpen door Kim mcFarlane. Ik vind het echt een super lief afdrukje en ben me op deze site helemaal te buiten gegaan aan alle super mooie/lieve digis!




De Alfabet Clip Punch is van Nellie Snellen en die heb ik laatst via haar webshop besteld. Echt een super shop trouwens, zondagavond laat (in m’n slaapdienst:p) de bestelling gedaan en dinsdagmiddag al binnen! Had ook maar meteen een nieuwe waterbrush besteld want ik verslijt dat ding echt bij het leven :(. De spulletjes uit Nellies collectie vind ik sowieso echt super, het zijn vaak vooral ook hele handige snufjes, die het knutselen gewoon wat makkelijk maken, maar wel een mooi resultaat geven. Want laat ik eerlijk zijn, moeite doen en bezig zijn is leuk, maar na 37 bloemtjes met de hand tekenen en uitknippen, heb je dat ook wel weer gezien....Ik zeg, lang leve de Floral Punch ;-)!




Even de materialen op een rijtje:

* Donkerpaars Linnen Cardstock
* Designpapier BoBunny en een paperblock van de action
* Digi stempel Kim mcFarlane (CuddlyBuddly.com)
* Joy!Carft Floral Flourishes
* Nellie Snellen Alfabet ClipPunch
* Nellie Snellen Fancy Dies
* Clear Stamps Eline’s Words "Dikke Kus"
* Doily Die B170 "Mini Flourish One"
* Lint (Action en ’t Ploegske)
* Hot Fixx Steentjes


Ik ga dit keer aan één challenge meedoen en dat is die van Elke Kaart een Feestje. Dit keer vragen ze je om een kaart te maken met als thema: Zomaar……omdat ik aan je denk. Bij mij is dat Zomaar voor jou een Dikke Kus geworden :D.


De challenge vind je hier op de blog van Elke Kaart een Feestje.

En zo is het alweer 01:25u en dus alweer veel te laat :p. Ik ga lekker slapen en ondertussen bedenken hoe mijn volgende kaart eruit gaat zien ;-). En niet te vergeten, nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post, het tovert echt een trotste glimlach en een rood blosje op mijn gezicht als ik weer een dik vet compliment van één van jullie krijg :D!




9 comments:

  1. helemaal te gek Cindy! wat een gaaf model! het is gewoon een super mooie kaart geworden:0)
    fijne dag!
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  2. wauw wat een mooie kaart geworden en inderdaad de digi is echt super leuk .
    mooie kleurtjes heb je ook gebruikt

    groetjes marcella

    ReplyDelete
  3. Wat een schatje ! Liefs, Marion

    ReplyDelete
  4. Hallo Cin,

    Wat een leuke blog heb jij, ik ben maar gelijk volger geworden.

    Kom je ook eens bij mij kijken en misschien wil je dan ook volger worden.

    Liefs marjon
    marjonskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy,
    dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog.
    Het kadertje waar Tilda inzit is gewoon zo'n mapje met leuke papiertjes van joy crafts, en dat heb ik uitgeknipt wat teveel was.
    Heel simpel eigenlijk. En die pakketjes heb je in verschillende kleuren.
    Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.
    Groetjes Pouwla.

    ReplyDelete
  6. O ja, leuke blog heb en je maakt mooie kaartjes!

    Groetjes Pouwla.

    ReplyDelete
  7. Je blog wordt steeds leuker.
    Mooi kaartje mooi kleurengeheel.
    Bea

    ReplyDelete
  8. wat een prachtige kaart Cindy.
    Leuk model is dat ook .
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Heel erg leuk dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Gretha

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!