Monday, March 5, 2012

Iets teveel vrije tijd ;-)


 Heerlijk zo'n baan met onregelmatige diensten, zo heb je gewoon géén vrije tijd, en zo heb je ineens écht weekend en dan nog met een extra dagje vrij ook. En wat doe je dan, als beetje zelfrespecterende creatieveling.....PRECIES!! Lekker een weekend lang frobelen, terwijl vriendlief zich vermaakt achter de laptop....een tikje burgelijk, maar ach ontspannend is het wel....hihi:D

Dus ik heb gisteren nog maar een kaart gemaakt. Dit keer weer een Twisted Easel Card en hij is toch best wel schattig geworden al zeg ik het zelf. De Magnolia stempels zijn echt zoooo leuk:D!
























Ik heb nogal lopen vervelen met het uitkiezen van de kleuren, maar ik ben eigenlijk best tevreden over het resultaat. Het vlindertje vind ik zelf echt super, hij is gemaakt met een spons van Tonic Studios. Het bovenstje laagje heb ik gekleurd met VersaColor inkt (16 Peony) en daarna met embossing poeder verhit. Daardoor is het heel mooi gaan glanzen. Denk alleen niet dat dat op de foto's goed te zien is :p.


Het roze papier heb ik bewerkt met een embossing folder van Crafts Too met hele leuke speelse muzieknoten. En laat ik nou net een mega muziekfan zijn, dus die folder mocht niet ontbreken in mijn collectie haha. Daarna heb ik het gekleurd met dezelfde inkt van VersaColor.
Het stempeltje is weer ingekleurd met Aqua Markers. De twee grote roosjes heb ik zelf gemaakt. Ik heb een aantal verschillende technieken door elkaar gebruikt die ik heb gevonden op YouTube.
De kleine roosjes heb ik bij Bea gekocht (zie de link in de linkerbalk) en het kantje bij 't Ploegkse in Oosterhout.


Weer even een overzichtje van de materialen die ik gebruikt heb.

* Sizzix Framelits Scallops
* Marianne Design Creatable LR0201
* Spellbinder Shapeabilities Flower
* Joy! Craft Floral Flourishes
* Tonic Studios vlinder pons
* Magnolia 'Tilda with Daisy'
* Elines Words Clear Stamp 'Zomaar een kaartje van mij'
* Crafts Too Embossing Folder muzieknoten
* Tim Holtz Design Papier
* Roosjes / Lintjes / Kant
* Hot Fix steentjes en Stickles


Goed dat was het weer voor vandaag. Ik zit alweer de hele dag achter de laptop en zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, is mijn blog lay-out veranderd en daar ging toch nogal wat tijd inzitten, dus heb nu vierkante ogen :p

Oh ja en ik ga met deze kaart aan jawel, drie (!) challenges mee doen ;-)

Scrap & More 'Bloemen!!!' 
http://scrapenmore.blogspot.com/2012/03/challenge-maart.html


The Dutch Magnolia Chickies 'Easel Card'
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/


Een hoop inspiratie challenge 'Alles mag' http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/2012/03/uitdaging-alles-mag.html


Ben benieuwd naar jullie reacties!!






18 comments:

  1. Prachtig kaartje hoor.
    Niks mis mee hoor die heerlijk burgerlijke weekendjes toch?haha

    Groetjes esther

    ReplyDelete
  2. een ontzettend leuke easel-kaart heb je gemaakt Cindy:0
    leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  3. Weer een geweldige kaart!
    Ik kan ook zo genieten van een freubel dag/avond! Heerlijk toch dat je zo'n weekeinde tot je beschikking hebt. En ach... burgelijk... als je maar ontspand!

    Je hebt de kaart weer ontzettend leuk gemaakt met lekkere frisse kleuren.
    Liefs Lotte

    ReplyDelete
  4. Hoi naamgenootje,

    Wat maak je een mooie dingen. Je easelkaart is echt geweldig! Ik ben meteen volger van je geworden, wil graag van je toekomstige creaties genieten! Je hebt hem ook prachtig ingekleurd! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  5. Niks mis mee hoor, lekker freubelen. Als je maar pret hebt. Je kaartje is weer geweldig leuk geworden. Succes met de challenges. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  6. Wat supergaaf zeg ! Bedankt dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

    ReplyDelete
  7. Hallo Cindy,

    Wat een leuke blog heb jij. Ik ben maar gelijk volger geworden.

    Misschien vind je het leuk om ook eens een kijkje te nemen op mijn blog.
    marjonskaarten.blogspot.com

    Lieve groetjes
    marjon

    ReplyDelete
  8. Ik weet niet of jullie dit berichtje lezen, maar bedankt allemaal voor jullie super lieve reacties!! Liefs,

    ReplyDelete
  9. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt! Nog bedankt voor je leuke reactie op m'n blog!

    groetjes arjette.

    ReplyDelete
  10. Een heel mooi en leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  11. Wat een lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    ReplyDelete
  12. Prachtige kaart. Heerlijk om tijd over te hebben, toch.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  13. Wat een super mooi easelkaartje en
    bedankt voor het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    ReplyDelete
  14. Je kaart ziet er geweldig mooi uit.
    Hele frisse kleurtjes.
    Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  15. wat een mooie fleurige easel kaart
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    ReplyDelete
  16. Wat een super mooi kaartje en bedankt voor het meedoen
    bij DMCC en ook leuk dat je volger van me bent geworden
    ik heb me ook gelijk bij jou aangemeld

    gr hetty

    ReplyDelete
  17. Hey wat een mooie kaart het je gemaakt zeg!
    Hele leuke kleuren heb je ook gebruikt.
    Gr. Margriet

    ReplyDelete
  18. Oh this is just gorgeous!! Hugs!

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!