Thursday, March 1, 2012

NEWBIE :D

Zo mijn allereerste bericht. Hopelijk volgen er nog heeeel veeeeel meer, want dat betekent dat ik het maken van kaarten voorlopig nog super blijf vinden ;-)
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet vertellen dus dit wordt in ieder geval een kort berichtje hihi. De kaarten die ik maak zullen in ieder geval een aantal verschillende technieken bevatten. Ik gebruik dus nog wel 3d plaatjes, maar ben ook begonnen met stempelen. De stempels kleur ik in met Aqua Markers. Verder heb ik dus een Big Shot met een hele hoop verschillende embossing- en snijmallen.
Mijn eerste kaart die ik jullie wil laten zien, is er één die ik heb gemaakt voor een vriendinnetje wat afgestudeerd is. De kwaliteit van de foto's is niet echt geweldig, maar dat komt door kunstlicht en een telefoon die gewoon geen goede foto's maakt :p. Ik weet niet of er interesse voor is dat ik er bij zet wat ik gebruikt heb, dus eerst maar eens zien of ik uberhaupt volgers krijg ;-)






Voor nu in ieder geval een hele fijne avond, ik ga even verder frobelen met mijn nieuwe Magnolia stempels:D! Hopelijk kan ik jullie dan snel een nieuw kunstwerkje laten zien :D!!








4 comments:

  1. Hallo Cindy,

    Welkom in blogland kijk uit ook dit is verslavend en tuurlijk 1 volger heb je al en de kaart is echt geweldig.
    Groetjes,
    Bea

    ReplyDelete
  2. Ik kan nog geen volger worden dat moet je nog even toevoegen net zo handig.
    Bea

    ReplyDelete
  3. Haha dankje Bea! Er gaan vast nog een hoop kaarten volgen:D
    Ik heb de widget voor volgers toegevoegd, dus aan jou de eer om de eerste te zijn:D!
    Liefs,

    ReplyDelete
  4. Ik ben dus de eerste hoop dat er nog veel volgen.
    Groetjes,
    Bea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!