Sunday, March 18, 2012

Scrapkaart mét borduursels!



Goedmiddag allemaal!

Gisterenavond weer een nieuwe kaart afgemaakt. Ik wilde de uitdaging aangaan een scrapkaart te maken in combinatie met een borduurseltje. Ik vind borduren voor mijn kaarten echt heel leuk, maar het staat snel een beetje oubollig :$.  Maar toen zag ik een hele mooie geborduurde kaart voorbij komen van één van onze mede bloggsters en die kaart was écht niet oubollig. Dus ik bedacht me toen dat ik dat toch ook wel voor elkaar zou moeten krijgen. En zie hier, het resultaat. Oubollig??!! Ik dacht het niet ;-). Ik ga mee doen aan de challenge van Nadia’s Challenge Blog (een meidenkaart maken) en volgens mij is voldoet deze wel aan de eisen ;-).

De tekst op de kaart is een combi van een digi frame van Cuddly Buddly en een tekst die ik gevonden had op internet en zelf in het frame geplaatst heb. Echt zo’n lieve tekst! Daar gaat één van mijn vriendinnetjes vast nog een keer heeeeeel blij van worden :D. Het elfje is van Wee Stamps en dat is echt zo’n mooi afdrukje! Vind m echt helemaal super :D!

Verder denk ik dat het me best gelukt is om eindelijk een keer een goede scrapkaart te maken, maar jongens wat ben ik aan het schuiven, knippen, snijen en weer schuiven geweest :p.







Even op een rijtje wat ik heb gebruikt aan materialen:


* Donkerpaars / Zwart linnen Cardstock
* Designpapier Bo Bunny / Action'
* Digi Stempel Wee Stamp (Silver fairy)
* Digi Stempel Frame (cuddlybuddly.com)
* Joy!Craft Floral Flourishes
* Spellbinders shapeabillities Flower Rose
* Lint/roosjes
* Stickles
* Hot Fixx steentjes

Ik wil met deze kaart aan de volgende twee challenges mee doen:



Een meidenkaart op Nadia's challenge blog


En nog een keer aan de challenge van AnMaCreatief; je favoriete kleurencombinatie






Maar goed ik hou het kort vandaag, er liggen weer een hoop leuke digi’s te wachten op een kleurtje en aangezien het weer nou niet geweldig is, zie ik dat als een mooie besteding van deze grauwe zondag :D.


13 comments:

  1. Hij is heel mooi en zeker niet oubollig :D
    Geweldige kleuren combi dat zwart en paars.

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Bedankt voor je 2e deelname aan onze challenge bij Anmacreatief met deze lieve fairy. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  3. Wat een supergave kaart en wat een prachtige kleuren. Het borduurwerk staat prachtig. Echt een plaatje!
    Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  4. Borduren is echt niet oudbollig hoor, zeker niet op kaarten...het geeft je kaart een bijzondere afwerking. Past erg goed bij deze stempel, ik vind hem prachtig geworden! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
    Groeten Rachel

    ReplyDelete
  5. Hoi Cin,

    wat een prachtige creatie, deze easelcard is echt heel mooi gemaakt en wat een toppie kleurencombo.

    Fijn dat je meedoet met de kleurenchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijne zondag,

    Lins x

    ReplyDelete
  6. wat een schitterende meiden kaart cindy.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    ReplyDelete
  7. Prachtig zo met dat borduursel wat een werk .maar erg mooi geworden .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  8. wauw wat een prachtige kaart Cindy! ben er helemaal weg van:0)
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Het is een prachtige kleurencombinatie, mooi ingekleurd en het borduurwerk past er super bij!
    Fijn dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    ReplyDelete
  10. Ik vind dit echt een heel gaaf kaartje!
    Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    ReplyDelete
  11. Wauuuw wat is dit een prachtig kaartjhe

    gr hetty

    ReplyDelete
  12. nou ik borduur ook hoor maar daar is toch niks oudbolligs aan hoor ligt veel aan de plaatjes of stempel die je gebruikt maar je hebt een mooie kaart gemaakt
    en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke kaart!
    Bedankt je deelname aan Nadia's challenge.
    Groetjes, Myriam

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!