Saturday, March 31, 2012

Vintage Scrapkaart

Hoi allemaal!

Vandaag weer een nieuw kaartje. Ik kwam deze digi van Simply Adorable tegen bij Funky Kits en vond het plaatje zo mooi! Maar ja wat voor kaart moet je dan bij zo’n mooie digi maken. Dus ik ben de uitdaging met mezelf aan gegaan een vintage kaart te maken.  Een stijl waarvan ik dacht dat me dat echt niet zou gaan lukken, maar ben eigenlijk best heel trots op het resultaat :D.

Het design papier is van Little Black Dress en Tim Holtz. Ik heb een aantal verschillende mallen gebruikt, waaronder Marianne Design en Spellbinder Pendant Die Templates. Voor de vlinders heb ik weer mijn Tonic Studios pons gebruikt.  Het tekstafdrukje is er één van Bits of Ivory en is te vinden in de webshop CuddlyBuddly.

Met deze kaart ga ik met de volgende challenges mee doen: Simon Says…..AnythingGoes!

Total Gorjuss Swirly Whirly

En ik heb de link naar deze post weer geplaatst bij Make It Monday

Dat was het weer voor vandaag,  ik kijk net naar buiten en volgens mij gaat het een weer fröbel weekendje worden ;-)!!


-----------------------------------------------------------------------------

Hi everyone!

Today I’m showing a new card. I ran into this beautiful digi from Simple Adorable at Funky Kits and I really love the image! But what kind of card fits this amazing image?! So I took my own challenge and tried to make a Vintage look card.

A style that I didn’t think I would be very good at, but I’m actually quite proud of the result :D.  I used some designpaper from Little Black Dress and Tim Holtz. The dies I used are dies from Marianne Design and Spellbinders Pendant Dies. The butterflies are made with a punch from Tonic Studios. The sentiment is a digi from the Bits of Ivory series from the webshop Cudlly Buddly.

With this card I’m going to enter the following challenges:

Simon Says……Anything Goes!

Total Gorjuss Swirly Whirly

I also placed my link to this post at  Make It Monday

That is it for today, I just looked out the window….and I guess it’s gonna be a creative weekend ;-)!

11 comments:

  1. Absolutely fabulous. I really love that style and all your elements blend brilliantly. Great card.

    ReplyDelete
  2. Oh I love this..a gorgeous image fabulous colouring and superb layout.xxx

    ReplyDelete
  3. geweldig mooie kaart Cindy! wat een lieve digi:0) Je hebt er een schitterend geheel van gemaakt!
    fijn weekend
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  4. Wauw deze heb je prachtig gemaakt en inderdaad een super leuke digi .
    mooie kleuren heb je ook gebruikt .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  5. WOW! This is just beautiful!
    Thank you so much for joining us at MIM this week! Don't forget to leave a comment for another entry, being sure to mention you saw them on Make it Monday, for a chance at our second prize! Good luck,
    Rene :D

    ReplyDelete
  6. Cindy wat heb je een beeldschone kaart gemaakt.
    Ik denk dat het vintage je wel ligt, mag je nog doen.
    De stempel is helemaal te gek, 't zijn mijn favoriete stempels.
    Je hebt deze supermooi ingekleurd, heel apart in die tinten.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  7. Schitterende vintagekaart, leuke digi heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  8. Je kaart is in één woord GEWELDIG! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  9. Wauw... wat mooi! Wat een mooie digi en wat een prachtig geheel!

    ReplyDelete
  10. I love the vintage colours that you have used on this gorgeous card.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    ReplyDelete
  11. Oh this is beath taking! It is just gorgeous. I stopped by from Make it Monday and so I'm glad I did. Sheryl xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!