Thursday, April 5, 2012

Attitude :D

Hoi allemaal,

Zoals je ziet heb ik vandaag voor de zoveelste keer mijn blog lay-out  weer aangepast :p. Ik heb de achtergrond gemaakt met de scrap-kit van Fanette Design.  Ben niet zo goed in stil zitten  en nogal snel ergens op uitgekeken geloof ik :p.

Maar goed dus ook weer een nieuwe kaart gemaakt. Zoals ik al zei in m’n vorige berichtje, ben ik dus druk bezig geweest met een kaart voor de challenge van EKEF. Het is een sketch, met als optie ‘Attitude’.  En welke digi’s lenen zich daar nou beter voor dan de super mooie tekeningen van Krista Smith….je vind ze op Saturated Canary. Verder heb ik papier gebruikt van Marianne Design, Me to You en design papier waarvan ik het merk niet weet :p. De bloemen komen natuurlijk weer van Bea en de platte bloemen heb ik weer gemaakt met de Spellbinders Rose mal. Verder heb ik paillette band gebruikt van Joy! en natuurlijk heb ik ook weer stickles en hotfix steentjes gebruikt.  Dit keer ben ik aan de slag gegaan met hotfix om een mooie swirl te maken en ben er eigenlijk nog best tevreden mee ook ;-). Ondertussen heb ik een flinke verzameling kaarten die nog op een ontvanger wacht, dus daar moet ik ook maar eens wat op gaan bedenken :p.

Voor nu wil ik jullie in ieder geval weer bedanken voor alle leuke/lieve/aardige/super/geweldige reacties op mijn posts….ik word er altijd helemaal blij van :D!!!


Ik ga met één challenge mee doen dit keer/I’m going to join one challenge this time:

Elke Kaart Een Feestje!  Uitdaging #109 Sketch 'Attitude'

-------------------

Hi everybody!

As you can see, I’ve been busy with changing my lay-out….again. I guess I just can’t sit still ;-). I’ve made the background with a digital scrap-kit from Fanette Design, and it’s a really beautiful kit:D.

And I also have a new card to show you. Like I said in my previous post, I’ve been working at the new challenge at EKEF. It’s a sketch challenge with an optional theme; Attitude. And which images would be better to use for this theme, then the beautiful drawings from Krista Smith….you can find them on Saturated Canary.

For this card I used design paper from Marianne Design and Me to You. I also used other design paper, but I don’t know the manufacturer. De flowers are from Bea of course ;-). The little flat flowers are made with Spellbinder Rose creations. I also used the little hotfix stones to create the swirl and some stickles as decoration. And I’m actually quite happy with the result :D!

In the mean time I managed to collect a lot of cards and I guess I need to think about a destination for them….For now I’d like to thank you all for those wonderful/amazing/lovely/sweet/awesome/great reactions on my previous posts!! Thank you!


9 comments:

  1. Wat een plaatje van een kaart :). Wat een leuke stempel heb je gebruikt. Je swirl is ook prachtig. Ik vind dat altijd erg lastig om het uit de losse hand te doen, maar die van jou is echt schitterend! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  2. Wat een vrolijk girlygirly kaartje! Lekker vol bloemetjes en bling, leuk.

    Fijn dat je meedoet met
    elk Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    ReplyDelete
  3. Wat een gave creaties Cindy
    en succes met de challenge
    gr lenny

    ReplyDelete
  4. Een heel vrolijk kaartje met een leuke stempel.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF
    Groetjes,
    Peggy

    ReplyDelete
  5. Mooi kaart met geweldige digi.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    ReplyDelete
  6. Dat is een echte meisjes-kaart, Cindy.
    Super kleuren en details ook.
    Bedankt dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Ula

    ReplyDelete
  7. Leuk dat je volger bij mij bent geworden. Dit is ook weer een gaaf kaartje! Moeilijke sketch vind ik. Het is je prachtig gelukt! xoxo Annette

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!