Wednesday, April 11, 2012

Borduurkaartje / Embroidery card



Hoi allemaal!
Het is alweer bijna een week geleden dat ik een berichtje geplaatst heb en das natuurlijk veel te lang ;-). Maar vandaag heb ik eindelijk weer even tijd om mijn nieuwe kaartje te laten zien :D.
Ik ben weer aan het borduren gegaan, dat vind ik echt zo leuk en ontspannend om te doen. Het kost alleen wel behoorlijk wat tijd :p. Het plaatje is weer een digi van Simply Adorable, deze kun je vinden op Funky Kits. De tekst heb ik al vaker gebruikt en komt van Cuddly Buddly. De roosjes komen natuurlijk weer van Bea en ik heb weer HotFix steentjes gebruikt. Het afdrukje is uitgesneden met een set mallen die ik laatst bij Euroland gekocht heb en het achtergrondje is gemaakt met een mak van Nellie Snellen Multi Frames.
Het borduurpatroon is van Jenine Siemerik en heb ik gedownload van de site van Marianne Design.
Ik ben echt helemaal fan van de patronen van Jenine, ze zijn vaak zo mooi!
Omdat mijn lieve luffer en ik dan eindelijk een huis gevonden hebben in Utrecht, zal ik de komende tijd wat minder kunnen bloggen :(. Maar, maar, maar…..ik krijg wel mijn hobbykamer:D, dus ach daarna zal ik ongetwijfeld nog een hele hoop kunnen gaan laten zien :D.
Voor nu een hele fijne avond allemaal en bedankt voor alle leuke reacties!
Met deze kaart wil ik met de volgende challenge meedoen:



En ik heb mijn link weer geplaatst op Make It Monday

 --------------------------------------------------------------------------------------

Hi Everybody!
It’s almost a week ago that I post my last message and that’s just way to long ;-)!. But today I finally have some time to show you my latest card.
I used some embroidery this time. I really love to stich, but it takes a lot of time :p.
The image is a digi again from Simply Adorable, you can find it on Funky Kits. I’ve used this sentiment before and this comes from Cuddly Buddly. I also used some Hotfix stones again. I cut the image with a die I bought at Euroland and the back of the image is cut out with a die of Nellie Snellen Multi frames.
The embroidery pattern is from Jenine Siemerik and I downloaded it at the website from Marianne Design. I really adore the beautiful patterns from Jenine!
Because my boyfriend and I finally found a house in Utrecht, I probably will be blogging a little les this coming month. But…..I get my crafting room! So I guess that after we’ve moved I’ll be showing you a lot more creations:D!
Well that’s it for now, have a lovely day and thank you for all your really sweet reactions on my posts!

16 comments:

  1. Hoi Cindy
    gefeliciteerd met je huisje

    en wat een prachtige kaart zo mooi geborduurd en de kleuren zijn prachtig.

    groetjes marcella

    ReplyDelete
  2. Proficiat met je huisje. Wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  3. Fab card. I like the image and the stitching is lovely.
    Sarah_Jane

    ReplyDelete
  4. Mooie kaart Cindy het is net of ik berichtje naar mijn eigen dochter stuur ja er zijn meer meisjes die Cindy heten, je kaart is prachtig en ook mooi geborduurd groetjes Corrie

    ReplyDelete
  5. Ik vind je kaart helemaal geweldig! Hij is super en je hebt hem prachtig geborduurd. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  6. What a beautiful card Cindy. Love the colours and the embroidery.
    Congratulations on getting a house and hope you will be very happy there.
    Thank you for joining my followers you are most welcome.
    Hugs
    Margaret M

    ReplyDelete
  7. Beautiful card, love the image and soft colouring, fabulous embroidery...gorgeous design..
    Thanks for sharing with us at Make it Monday..

    Luv CHRISSYxx

    ReplyDelete
  8. OH!!!! This card is fantastic! I love it!
    Thank you for joining the Fadengrafik-Challenge
    Nadja

    ReplyDelete
  9. This is a beautiful card, beautifully colored, love the flowers! So glad I saw you at Make It Monday. ~Diane (I am # 103)

    ReplyDelete
  10. Wow what a stunning card, just love how you have coloured the image, I saw your card on MIM

    ReplyDelete
  11. Wauw Cindy wat heb je dit mooi gemaakt.
    Een geweldig mooi plaatje, prachtig ingekleurd en het borduursel erbij maakt het helemaal af, super hoor.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  12. A wonderful, lovely FG card! Thanks for joining us at FG- Challenge
    Wish you a nice weekend
    hugs Line

    ReplyDelete
  13. This is just a beautiful piece of art. I saw it at Make it Monday and it just grabbed my heart. Congratulations on your new home! Hugs, Kathy

    ReplyDelete
  14. A beautiful card. The Motif is so sweet.
    Thank you for your participation at the 12th Challenge.

    Hugs BAstelfeti

    ReplyDelete
  15. A beautiful card.
    Thank you for your participation at the 12th Challenge.

    Love claudia761

    ReplyDelete
  16. wow, what an amazing card. The image you used is sooo cute as well. Thank you so much for joining our 12th challenge
    hugs
    Sandra

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!