Tuesday, April 24, 2012

Free Templates / Gratis blogger templates

Hoi allemaal!

Nadat ik echt al heel vaak m'n blog layout heb aangepast heb ik besloten deze zogeheten templates gratis aan te gaan bieden. Dat is beter dan zelf om de 2 dagen m'n lay out veranderen :p.
Ik vind het super leuk om een template te maken en ik weet dat dat echt super moeilijk is als je HTML niet goed kent. Dus wees welkom en neem een kijkje bij de eerste gratis template:D Er zullen er nog veel volgen!

------------------------------------------------------------------------------------

Hi Everybody!

After I've changed my blog lay out for the 20th time I guess, I decided to offer my own designed templates on my blog.
Hop on over to the Free Templates section and let me know what you think of the first one:D, many will folow ;-)!



2 comments:

  1. Leuk dat je zo bezig bent en ik vind het heel leuk wat je hebt gemaakt ,,,, alleen kan ik je tekst heel moeilijk lezen zo met dat blauw misschien wil je daar een andere kleur van maken!!!!!!!!!! groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Hallo naamgenoot,
    Wat een leuke kaartjes maak je

    groetjes Cindy

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!