Wednesday, April 18, 2012

Have a Groovy Day!!


Vandaag wil ik jullie weer een nieuw kaartje laten zien. Ik heb deze kaart gemaakt met behulp van de Sketch op de Graphicat Challenge Blog.  Dit keer heb ik weer een keertje een Magnolia stempel gebruikt ‘Princess Party Tilda’ uit de Princes en Princesses collectie van dit jaar.
Verder heb ik wat specialer papier gebruikt dit keer…... Ik was van het weekend bij de Praxis om behang te kopen en toen bedacht ik me ineens een tip die ik ooit ergens gelezen had…..behangsamples! Et voilà….das toch een stukje goedkoper dan papier kopen ;-). Oké misschien niet helemaal netjes maar ach kom er toch eigenlijk nooit :p. Het rode papier is overigens geen behang. Dat is papier van het Indian Summer paperblock van Marianne Design.  Verder heb ik alle randen met de hand gestikt. De tekst is een gratis digi sentiment van Tracy Brossart. Verder heb ik weer een swirl van Joy!crafts gebruikt en natuurlijk roosjes, bloemen, stickles en hotfix steentjes.
Ben benieuwd naar jullie mening en wens jullie een fijne avond!

Dit kaartje laat ik met de volgende challenges mee doen / I entered this card in the following challenges:

Graphicat Sketch's Challenge #6

Paper Sundeas Challenge #116 Anything Goes!

Papertake Weekly Challenge A Stitch in Time

Totally Gorjuss Challenge #127 Bling

Prairie Fairy Fridays Challenge #76 Anything Goes!

 ------------------------------------------------------------------------

Today I like to show you another card. I made it using a sketch from the Graphicat Challenge Blog. This time I used a Magnolia Stamp for a change (Princess Party Tilda). It was a long ago I used these beautiful stamps :D.
I used some special paper this time. I was at a home improvement store and suddenly I remember an idea I read on a blog a while ago. When you’re looking for wallpapers you can take these small free samples.  And guess what?! Those samples look really amazing on my card :p. It’s a lot cheaper than buying paper ;-). Only the red paper isn’t wallpaper, this comes from the Indian Summer paper block from Marianne Design. 

 I stitched the borders with some pink yarn. The sentiment is a free digi from Tracy Brossart’s blog. I also used a Joy!Craft swirl again and of course roses, flowers, stickles and little HotFix stones.
I’m curious what you think and wishing you a great day of course!



19 comments:

  1. Hoi Cindy
    je hebt er weer werk vangemaakt wat een prachtig kaartje geworden en die stiksels zijn erg leuk .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  2. Wat is dit weer een mooie kaart Cindy het was zeker wel veel werk leuk dat je ook mijn volger bent geworden bij mijn volgende kaart zal ik je welkom heten op mijn blog. Maar je kaart is prachtig hoor!!! lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  3. A gorgeous card Cindy, I love the cute Tilda and the pretty colour combo. Great idea with the wallpaper, it looks amazing.

    Donna x

    ReplyDelete
  4. Very pretty! I really like the flowers you used, and of course all the pink!
    Thanks so much for joining us at Graphicat!
    Cheers
    Cheri

    ReplyDelete
  5. wat leuk cin en juist zo moeilijk die vakjes hahh gelijk snijden is altijd afwijking van mij

    ReplyDelete
  6. Wat een superkaart, lekker stoer en mooie kleuren! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  7. Fab card, love this sweet tilda, fab colours too. Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs
    Kat xx

    ReplyDelete
  8. A fantastic card hun! Thanks for playing at PTW this week! xxx

    ReplyDelete
  9. Great card, adorable image. Glad you could join us at Graphicat Sketches this week.

    ReplyDelete
  10. Je kaart is prachtig,en super mooie stempel.
    Groetjes ria.

    ReplyDelete
  11. This is gorgeous. Love the sketch you've used and that colour combo is amazing. Thanks for playing at Totally Gorjuss this week and good luck. Hope to see you back saturday for a new challenge. Bettina xx

    ReplyDelete
  12. Super gave kaart Cindy
    gr lenny

    ReplyDelete
  13. gorgeous card great stitching thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    ReplyDelete
  14. Super mooi en mooie kleuren.
    Groetjes,
    Bea

    ReplyDelete
  15. What a sweet card! Thank you for joining us over at Graphicat! :)

    ReplyDelete
  16. Super cute card, great colors - thank you for playing along with Graphicat Sketches.

    ReplyDelete
  17. Beautiful card !!Love the color combo.Great take on the sketch! Thanks for joining us at Graphicat Sketches !

    ReplyDelete
  18. hehe this is adorable!! I love your colouring job and the bling is great! Thanks for joining us @ Graphicat Sketches!

    ReplyDelete
  19. Liebe Cin, du machst zauberhaft, hübsche Werke und hast einen wunderschönen Blogspot! Ich liebe es Karte zu gestalten, Dekorationen und viele Techniken aus zu probieren. Ich habe nun meinem Traum verwirklicht und neben meinem kreativen Blogspot "Bettyscardsandpaperdesign.com" auch einen Hobby Traumshop geöffnet
    "Hobby-crafts-and-paperdesign.de". Wurde mich sehr auf deinem Besuch freuen. Übrigens, ich habe einige Candies zu gewinnen, lese den Text unter meinem Online Banner. Viel Spaß beim Stöbern und Viele liebe Grüße von Marina das Creativchen

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!