Wednesday, April 4, 2012

If friends were flowers....

 
Goedemiddag allemaal!

Wat is het toch grijs en grauw buiten….:( Aangezien ik dit weekend moet werken, heb ik nu lekker weekend, maar kan nou niet zeggen dat ik me echt geroepen voel om lekker naar buiten te gaan :p.

Dus vandaar dat ik mijn laatste kaartje vandaag weer aan jullie wil laten zien. Ik heb het kaartje gemaakt aan de hand van de uitdaging van Scrap and More. Zij hebben echt een hele leuke challenge dit keer, een bloghop, waarbij je bij de blogs van de DT leden langs ‘hopt’ om te ontdekken wat zij graag op je kaart willen zien. Daarnaast viel het me op dat er écht teveel challenges zijn te vinden met het thema voorjaar/pasen en eigenlijk had ik me voorgenomen om hier niet aan mee te doen omdat het dan zo’n zoet kaartje wordt met die zachte voorjaars kleurtjes, maar ach ik zou mezelf niet zijn als ik geen uitdaging aanga ;-). Dus toch een voorjaarskaartje. Maar dan ga ik natuurlijk ook gelijk tegen mijn principes in, met teveel challenges mee doen :p.

Wat betreft het kaartje, heb ik een digi gebruikt van Funky Kits, ze heet Daffy Pip, echt een schatje! De tekst heb ik ook ergens op internet gevonden, maar dat is al zo lang geleden dat ik niet meer weet waar….De bloemen heb ik gemaakt met de Spellbinders Rose mallen en het groene lint is van Joy!Craft. Het bedeltje zat nog ergens in mijn knutselvoorraad. De gebruikte swirl is van Floral Flourishes en nieuw, die heb ik zaterdag bij Bea gekocht.  Verder heb ik nog pareltjes van HotFixx gebruikt.


Zo dat was het weer voor vandaag. Zo meteen ga ik lekker verder met de nieuwe uitdaging voor Elke Kaart een Feestje, ook weer een super leuke challenge, dus ga snel kijken zou ik zeggen :D!

Ik ga met de volgende uidagingen mee doen / I'd like to enter the following challenges:

Prairie Fairy Fridays Challenge #75 Spring Fling

My Mums Craft Shop Challenge #51 Easter Creations

Stamping with Dragon Spring is Here

SSDS Challenges Spring

Catch the Bug Easter/Spring Projects

Addicted to Stamps Challenge #27 Spring/Easter

----------------------------------------------------------------------------------------
Good afternoon everybody!
It’s a bit grey outside here today….and because I got a work this Saturday and Sunday, my weekend is now. But it’s not like I really feel the need to go outside right now ;-), so I’m going to show you my latest creation :D!
I made this card with a sketch from Scrap and More., they got a really fun challenge this month. It’s a bloghop where you need to check out the blogs from the DT members to discover what they like to see on your project.

Besides that I saw that there were just too much challenges with Spring/Easter as their theme. At first I didn’t want to enter these challenges, just because the sweet soft colours aren’t really my style. But I wouldn’t be myself if I didn’t take the change to challenge myself ;-). So a Spring card it is.  But then I’m going to enter a lot of challenges of course, also something I wouldn’t usually do that easy :p.

Now back to my card, I used a digi from Funky Kits, it’s called Daffy Pip, isn’t she cute? De sentiment I found somewhere on the web, but I don’t remember where, because It’s a while ago… De flowers are made with Spellbinder Rose dies and the green ribbon is from Joy!Craft, The charm I found in my stock. The swirl from Floral Flourishes is new, I bought it at Bea’s this Saturday. I also used some HotFixx pearls.

Well, that’s it for today. I’m going to work at my new card for this week’s Challenge from EKEF. They’ve got a really fun challenge, so check it out :D!

 


17 comments:

  1. Ik vind je kaart helemaal geweldig en wat zijn je rozen mooi! Ik word helemaal blij van dit fleurige kaartje! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  2. Een heel vrolijk kaartje, leuk hoor!!!
    Ik heb zelf ook wat moeite om deze kleuren te kiezen, maar het resultaat is toch altijd wel erg leuk! Gewoon doen dus!

    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    ReplyDelete
  3. Wat een plaatje is het weer ik wordt van je kaartje wel vrolijk en van dat weer inderdaad niet .
    Je bloemen zijn ook zo mooi en dat stikje met het bedeltje eraan is ook schattig .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  4. een prachtig e kaart heb je ervan gemaakt, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    ReplyDelete
  5. Wat is het een lief en mooi kaartje en veel
    succes met de challenges

    gr hetty

    ReplyDelete
  6. Heerlijke vrolijke kaart en erg leuk dat je mee doet met de Challenge bij Scrap&MOre.
    groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  7. Such a beautiful card. Love all the details you created and the cute image. Thank you so much for playing along with Stamping with the Dragon.

    ReplyDelete
  8. Schitterend is deze ozo vrolijke kaart! Leuk dat je mee doet aan onze bloghop! succes!!
    groetjes angelique

    ReplyDelete
  9. Wat een lief en vrolijk kaartje. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  10. This is gorgeous, love your image and the necklace, very inspirational, thanks for joining our Easter/Animals challenge at MMCS, hope to see you again, Gaynor DT xx

    ReplyDelete
  11. Wow gorgeous card, lovely image and colours, love the sentiment too, thanks for sharing with us at ATSC, Hugs Liz xx

    ReplyDelete
  12. cute card!love the embellishments! thanks so much for playing this weeks Bugaboo challenge at catch the bug!

    ReplyDelete
  13. Super cute card, love the coloring on it. Thanks for joining us at SSDS. Good Luck!

    Just A Pac Rat
    http://www.circlebenterprises.com

    ReplyDelete
  14. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt volgens de sketch. Mooie uitwerking ervan. Lief al die mooie kleurtjes!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  15. wat een mooie frisse kaart, leuk dat je mee doet aan onze bloghop
    Groetjes Simone dt lid scrap en more

    ReplyDelete
  16. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, leuk dat je aan onze bloghop meedoet!!
    groetje Sas (DT-lid Scrap & More)

    ReplyDelete
  17. Wat een geweldig leuk kaartje! Ik ben dol op de kleurencombinatie roze-groen. ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!