Sunday, April 15, 2012

Super Mama / Super Mum!!


Verjaardagen zijn net als chocolaatjes
Je geniet er meer van als je niet telt hoeveel je er hebt gehad….

Morgen wordt mijn lieve mams alweer 54 en gisteren zijn we dus even gezellig naar Den Bosch geweest om dat te vieren.  Natuurlijk hoort daar een leuke kaart bij en aangezien ons mam een echte super mama is had ik de Kenny K digi ‘Super Mom’ al even klaar liggen :D. Mijn ouders zijn bij alles wat mijn broer en ik doen altijd super enthousiast en ook over het kaarten maken willen ze altijd alles weten. Iedere keer als ik even langs ga willen ze mijn nieuwste kaarten zien en blijven dan herhalen hoe leuk ze het wel niet vinden. De verwachtingen waren dus hoog ;-).

Ik heb ervoor gekozen om een wat strakkere kaart te maken omdat ik dat beter vind passen bij de digi’s van Kenny K. Helaas had ik de afgelopen week maar weinig tijd om met de kaart aan de gang te gaan omdat ik nogal veel moest werken. Dus had ik de digi wel al gekleurd alleen het kaartje moest dus vrijdagavond en zaterdagochtend nog snel gemaakt worden. Voor de oplettende creatievelingen onder ons; er staat inderdaad een tikfout in het tekstje *bloos*. Gelukkig viel dat niet op en zag ons mam het pas toen ik het zei ;-).

Wat betreft de materialen heb ik designpapier van BoBunny en Tim Holtz gebruikt, zwart en blauw linnen Cardstock en mallen van Joy!Crafts (Floral Flourishes) en Nellie Snellen. Verder heb ik weer roosjes gebruikt en HotFix pareltjes.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden, ik ben er in ieder geval weer super trots op en ook m’n mams vond ‘m helemaal geweldig en dat laatste was natuurlijk het allerbelangrijkst :D. Maar goed dat zou ook kunnen komen door de cadeautjes die ze er bij kreeg….waar onder natuurlijk een doos Merci chocolaatjes :p.

Zo dat was het weer voor vandaag….nu nog even genieten van het weekend want morgen gaat de wekker weer om 5 uur :p.
Bedankt voor al jullie geweldige reacties op mijn laatste bericht!


Ik wil met deze kaart aan de volgende challenges mee doen / I’d like to enter the following challenges with this card:

Wags 'n Whiskers Challenge #77 Anything Goes

Prairie Fairy Fridays Challenge #76 Anything Goes




--------------------------------------------------------------------


Birthdays are like chocolates
You enjoy them more when you don’t count how many you’ve had

It’s my mother’s birthday tomorrow and she will be turning 54. So yesterday we went to my parents to celebrate this.  That needs a card of course so the Kenny K digi ‘Super Mom was already laying around here for a while :D.
My parents are always super supportive when it comes to everything my brother and I do. And they always want to see my latest cards and then keep saying how much they like it. So the expectations were high ;-).

I decided to make a card without too much embellishments and stuff like that, because a more ‘simple’ card fits the Kenny K images better I think.
Unfortunately I had to little time last week to work on this card cause I had to work a lot, so I had to make the card Friday night and finish it Saturday morning.  The text on top of the card is a little hard to translate cause the word ‘jarige’ doesn’t have a English translation but the text on the bottom right says ‘Love and kissis’. I translated the other sentiment above. One of the gifts a gave my mum was a box of Merci Chocolates ;-).


Regarding the materials, I’ve used design paper from BoBunny and Tim Holtz, blue and black linen cardstock and dies from Joy!Crafts (Floral Flourishes) and Nellie Snellen. I also used some roses again and little HotFix pearls.
I’d love to know what you think of my card. I’m quite proud of the result and my mom just loved the card and that was the most important of course :D But that also could be because of the box chocolates I gave with the card;-).  
That was it for today, I’m going to enjoy the last day of the weekend, cause the alarm cause of at 5 am tomorrow :p. Thanks for all your really amazing reactions on my last post!

7 comments:

  1. Wat een gave kaart is dit die super mamma zal er blij mee zijn ik vind hem echt tof groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Wat een superkaart. Ik denk dat je moeder hem geweldig zal vinden! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  3. Een beeldschone kaart, daar gaat er vast iemand heel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. super leuke kaart Cindy en alvast van harte met je moeder!
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een geweldige kaart is je moeder vast blij mee.

    en alvast gefeliciteerd met je moeder groetjes marcella

    ReplyDelete
  6. absolutely gorgeous thanks for joining us at MMCS hugs Jill xx

    ReplyDelete
  7. Ook dit is weer een geweldige mooie kaart wat zal je moeder trots op je zijn.
    En nog gefeliciteerd.
    Gr, Bea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!