Monday, April 2, 2012

Verjaardags kaart / Birthday Card


Hoi allemaal,

Gisteren heb ik nog een kaartje afgemaakt. Ik ben echt gek op de digis van WeeStamps. Ik wilde eigenlijk gewoon een beetje oefenen met m’n AquaMarkers, maar vond de kleuren zo mooi bij elkaar dat ik er toch maar gelijk een kaartje mee ben gaan maken.

Zaterdag ben ik nog bij Bea geweest en heb daar wat nieuwe spulletjes gehaald, waaronder een paar nieuwe aquamarkers. Deze kleur blauw (Teal) vind ik echt zo mooi! Verder heb ik weer een embossing folder gebruikt en de tekst is ook een digi, alleen weet ik niet meer waar ik die gevonden heb :p. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik wil met deze kaart aan de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges with this card:

2 Sisters Challenge Blog: Challenge #85 Birthday Fun

Wags 'n Whiskers: Challenge #76 Say it with Flowers

My Mums Craft Shop Challenges #50 Stamp it

Stampin' for the Weekend Challenge #6 Anything Goes

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hi everybody!

I made another card yesterday. I really love the digis from WeeStamps and I actually just wanted to practise with my AquaMarkers but the colours were so beautiful that I decided to make a new card with it. I went to Bea this Saturday and bought some new things, including a couple new markers and this blue colour (Teal) is just amazing!
I also used an embossing folder again and the sentiment is a digi also, but I don’t remember where I found it….:p. I’m curious what you think of it!

 

4 comments:

  1. Hoi Cindy
    hij is inderdaad prachtig wat een super leuke digi .
    hij is leuk geworden zo op de kaart .
    groetjes marcella

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig kaart en je hebt hem super ingekleurd!
    Groetjes
    Cindy

    ReplyDelete
  3. absolutely gorgeous thanks for joining us at MMCS hugs Jill xx

    ReplyDelete
  4. This is beautiful lovely colouring Thanks so much for playing at SFTW hugs Rebekah xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!