Saturday, May 12, 2012

NEW TEMPLATES



Hoi allemaal,

Pffff, verhuizen is een hele klus:s....maar goed we zijn dan eindelijk helemaal over. Nu vooral heel druk met iedere vrije minuut besteden aan spullen uit de berging naar boven brengen, uitpakken, inruimen en weer datzelfde riedeltje opnieuw. Heb helaas mijn knutselkamer nog niet kunnen inruimen, maar ik moet toch ergens mijn creativiteit in kwijt, dus heb 2 nieuwe templates gemaakt. Al benieuwd? Je vind ze hier.
Als je één van de templates gebruikt, hoor ik het graag. Dikke kans dat er nog wat kinderziektes in zitten en feedback is altijd welkom:D!!
Hopelijk kan ik snel weer een nieuw kaartje laten zien, want de ontwenningsverschijnselen beginnen nu wel heel erg te worden ;-)
Hopelijk tot snel!

----------------------------------------------------------

Hi everyone!

We're finally moved and it's hell of job to move evrything to our new appartment :(. I didn't have time yet to move my stuff to my new craft area, but I just needed to put my creativeness into something, so I made two new templates to use one your blog, you can find them here. You're free to use them, but please let me know if you do. There probably still some small things in them that I need to change, so feedback is more then welcome:D
Hopefully I'll be able to finish my craftroom, so I can start making cards again:D
See you soon and have a wonderfull day!



1 comment:

  1. Ja wijfie verhuizen is een crime maar straks als alles naar je zinnetje is ben je alles zo weer vergeten en kan je ons weer verwennen met al je creaties. lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!