Sunday, January 27, 2013

Back in business

To read in English, please scroll down

Hoi hoi! 
Eindelijk kan ik dan weer een beetje de tijd en rust vinden om het bloggen weer op te pakken en heb er helemaal zin in! Ik ben afgelopen maanden erg druk geweest met verhuizen naar Utrecht, ons bull terrier pupje Jayden en een nieuwe baan....allemaal leuke dingen maar enorm tijd rovend.
Nu heb inmiddels m'n draai een beetje gevonden bij m'n nieuwe werk, is Jayden in staat zichzelf bezig te houden en kon ik wat geld uitgeven aan nieuwe speeltjes/spulletjes voor m'n knutselverslaving ;-).
Vorige week heb ik besloten de 72 pennenset van Spectrum Noir aan te schaffen. Een aantal maanden geleden had ik al 2 stejes van 24 stiften gekocht, maar dat bleek niet echt handig om mee te werken en ik greep telkens mis. Verder maakte ik al gebruik van AquaMarkers maar ik wilde heel graag een keer alcohol markers gaan kopen. Jammer genoeg zijn Copic simpelweg niet te betalen voor de zelfvoorzienende hobbyist en vind ik FlexMarkers ook nog redelijk aan de prijs. Iedere keer kwam ik dan ook na de optelsom toch weer uit op de conclusie dat ik het heerlijk vind om te knutselen maar niet als het zoveel geld moet kosten....Uiteindelijk kwam ik de Spectrum Noir stiften van Crafters Companion tegen. En hoewel er genoeg mensen zijn die niet super enthousiast zijn heb ik zelf nog nooit gekleurd met Copic of Flexmarkers dus ik weet niet wat ik mis ;-). Nu ik de 2 grote sets heb aangevuld met de 12 x 6 kleurensets ben ik helemaal happy! Ik moet nog wel wat leren wat betreft het inkleuren maar vind het heerlijk:D 
Vandaag dan ook een knutseldagje ingelast dus jullie kunnen vrij snel eindelijk weer een kaartje verwachten, dit keer ingekleurd met Spectrum Noir stiften. En natuurlijk heb ik voor wat hernieuwde inspiratie ook gelijk wat nieuwe spulletjes bij Bea gekocht ;-)
Dus tot snel en dan eindelijk met een nieuwe kaart :)!



















Hi everyone! 
Finally I  found some time to start blogging again. The last few months I've been busy with moving to another city, raising our puppy bull terrier Jayden and I started a new job. All very exciting but also takes a lot of time. Now I'm working normal hours again, Jayden can babysit herself and my craft room is finally ready to use, I'm all excited to start blogging again!
I bought myself a new set of markers (Spectrum Noir by Crafters Companion) and started to colour my stamps not only with Aqua Markers but also with alcohol markers. And I just love it!
So today is a crafting sunday, so you guys finally can expect a new card  :D!
And I'm sorry for my bad English writing, I really need to practice more with translating haha. 
Hopefully see you soon!





No comments:

Post a Comment

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!