Monday, January 28, 2013

Will you be my Valentine?


Zo hier dan mijn eerste kaartje sinds maanden....gelijk maar mee doen met een aantal challenges natuurlijk ;-) Het is een valentijnskaart geworden met het plaatje 'Hugs and Kisses' van Saturated Canary, wat ik met Spectrum Noir markers heb ingekleurd. Ben benieuwd als ik dit plaatje over een paar maanden zie wanneer ik alle tijd heb gehad om te oefenen met de markers....tis nog niet helemaal wat ik wil hahaha.
Kijk uit naar jullie reacties!



Ik wil mee doen met de volgende challenges / I'd like to enter the next challenges:
Well my first card in months.....and ofcourse entering a couple of challenges ;-)! It's a Valentine card with an image of Saturated Canary, called 'Hugs and Kisses'. I coloured her with my Spectrum Noir markers I'd really want to kwno what I'll think of this image when I took a couple of months to practise with these markers....it isn't what I  like it to be yet ;-).

So let me know what you think! I'm looking forward to it :)  




7 comments:

  1. Wat een leuk en vrolijk kaartje!! Meteen een goede binnenkomer :) leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    ReplyDelete
  2. I think you did great :-) Keep coloring and you'll be happy with the result real soon :-)

    Hugs,
    Dilyana

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart en wat heb je de digi mooi ingekleurd .

    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Afdrukje heb je echt prachtig ingekleurd.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF.

    Groetjes Nelly

    ReplyDelete
  5. Mooie kaart, en wat onwijs mooi gekleurd!
    Leuk dat je meedoet bij EKEF!

    Groetjes Claudia

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige vrolijk gekleurde kaart.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge.

    Groetjes Aletta

    Elke Kaart Een Feestje

    ReplyDelete
  7. Hoi Cindy,
    Erg leuk gemaakt Valentijnskaartje! Lekker kleurig. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!