Thursday, February 21, 2013

Amazing Stars

  
Even de nachtbraker spelen hoor....ik heb nu weekend aangezien ik zaterdag en zondag moet werken, dus dan mag het he ;-). Ik heb een nieuwe kaart gemaakt, dit keer met een stempeltje wat ik al weer wat langer heb; Tilda catching Stars. Zoals je misschien al gezien hebt, staan vanaf nu de digi's die ik maak ook op m'n blog zodat jullie  ze kunnen gebruiken. Je vind ze onder het tabje 'free digis'. 
Omdat ik de 'best friends' tekst wilde gebruiken ben ik vanuit daar gaan bedenken wat ik met m'n kaartje wilde. Ik wist dat ze bij de Dutch Magnolia Chickies een challenge met een sketch hadden, dus die heb ik gebruikt als basis voor m'n kaart. Dat het een Easel kaart moest worden had ik al snel bedacht omdat ik dan zowel de sketch als m'n nieuw gemaakte tekststempeltje zou kunnen gebruiken....iets met ruimtegebrek ;-).
Verder vind ik de Creatieve Zebra een super leuk challenge blog, maar aan de laatste challenge wilde ik me niet wagen; géén bloemen gebruiken.
Maar nu was ik dus vanavond dit kaartje aan het maken en bedacht me ineens dat ik mezelf nu wel kon uitdagen omdat dit kaartje zich wel leende voor wat bloemloze versieringen....en ben eigenlijk echt wel tevreden met het resultaat :D! 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!






















Ik wil graag mee doen aan de volgende challenges / I'd like to enter the following challenges:
...De Creatieve Zebra...Challenge #7 (Géén bloemen) (24-02)




Because I need to work this weekend I got my two days of today en tomorrow....that explains why its 1:22am and I'm still awake ;-). 
I made a new card, this time I used a bit older stamp called Tilda catching Stars. Like you may have seen already you can now download my own designed digital sentiments from my blog for your own use. You can find them under the tab 'free digis'. 
'Cause I wanted to use the 'Best Friends' sentiment I decided to use this Tilda. At the Dutch Magnolia Chickies they have a challenge with a sketch so that was the base of this card. At first I actually didn't want to enter the challenge of the Creatieve Zebra, 'cause not be able to use flowers sounded to difficult LOL. But I wanted to challenge myself so I entered anyway ;-). Well I'd like to know what you think!



7 comments:

  1. Hallo Cindy
    Toen jij dit prachtige easelkaartje plaatste lag ik al op 1 oor hoor.
    Je hebt héle mooie kleuren gebruikt, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Het is een prachtig kaartje geworden Cin. Je hebt de challenges goed kunnen combineren.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt hoor, mooi fris van kleur en helemaal volgens de sketch. Mooi gedaan!
    Dankjewel voor deelname bij DMCC en natuurlijk zien we je graag de volgende keer weer meedoen. Lieve groetjes, Plony.

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel mooi uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Lieve groetjes Marianne

    ReplyDelete
  5. mooie easelkaart gemaakt.
    groetjes

    ReplyDelete
  6. Prachtige kaart! Leuk dat je er een easelkaart van gemaakt hebt.
    Befdankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  7. wat een mooie easel kaart
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!