Monday, February 4, 2013

Another Valentine Creation


Jaja, eindelijk een beetje tijd om lekker te frobelen :). Vandaag nog een valentijnskaartje gemaakt. Ik wilde een wat meer Vintage stijl kaart maken maar het kleuren met de Spectrum Noirs maakt dat toch wat lastiger, dus bij het derde afdrukje (Magnolia - Tilda in the Garden) was ik pas tevreden over de kleuren ;-). 
Verder heb ik voor de Doily de Shapeabilities stans Pendant Eyelet van Spellbinders gebruikt. En ook de hoekjes zijn een onderdeel van die set. De vlinder is een handpons van Tonic. Verder heb ik nog een stans van Marianne Design gebruikt voor de blaadjes onderaan. De tekststempel is een digi van Bits of Ivory. 

En dit is dus het eindresulaat, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Ik wil met deze kaart mee doen aan de volgende challenges / I'd like to enter the following challenges:



Yes I finally have some time to craft! Today I made another Valentines Card. I wanted to make more of a Vintage Style card but coloring with my Spectrum Noir markers is really challenging. So after I colored my third image (Magnolia - Tilda in het Garden) it finally could have my approval ;-) 
For the card I used the Shapeabilities Pendant Eyelet die from Spellbinder. For the leaves I used a die from Marianne Design. The sentiment is a digistamp from Bits of Ivory (Cuddly Buddly).

I'd like to hear what you think of the card :)!  




11 comments:

  1. Hoi Cindy, wat een ontzettende mooi kaart heb je gemaakt. Schitterend papier en de details zijn ook súper. Bij Miekelotte is challenging you mag je maximaal met 3 andere challenges meedoen(zie voorwaarden) en bij jou zijn dat iets meer. Helaas kan die niet meedoen met onze challenge. Ik hoop dat je nogmaals een poging wilt doen want de challenge duurt nog ruim een week. Groetjes Sylvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooh stom helemaal niet op gelet *oeps* Ik delete wel één van de andere dan kan ik alsnog mee doen toch? :)
      Bedankt iig!

      Delete
    2. Ja, tuurlijk kan je dan meedoen. Ik heb net gezien dat je dat al gedaan hebt. Bedankt voor het meedoen met deze prachtige kaart.
      Groetjes Sylia

      Delete
  2. hele mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    ReplyDelete
  3. Hoi Cin,

    Ik heb nu net ook eventjes jouw blog bekeken!
    Wauw er staan hele mooie tussen en ook verschillende kaart types! Leuk hoor!
    Het idee van je Wee fairy ga ik een keer nadoen want die heb ik ook en de mal er omheen ook dus je bracht me meteen weer op een idee!
    Ik was nog wel van plan om een magnolia of SC valentijns kaart te maken maar nu weet ik niet of ik nog wel durf ;)
    Liefs, Linda

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een prachtige kaart .erg mooie kleuren zo .

    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  5. Hallo Cin, wat fijn dat je mijn blog de moeite vindt. Ik heb ook even bij jou rondgekeken en je maakt zelf ook fantastisch mooie kaarten. Ik heb me meteen aangemeld als volger.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  6. Hai Cindy wat leuk dat je bij mij langs bent geweest , nu kom ik ook gezellig even bij jou kijken en wat een mooie dingen maak je zeg, dit vintage kaartje vind ik echt prachtig.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  7. Ontzettend bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje met deze mooie kaart!
    Groetjes Mieke

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke doily kaart!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  9. Lovely card. Thanks for joining us at the Ribbon Girl card challenge

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!