Thursday, February 14, 2013

Ballerina Birthday


En daar ben ik dan eindelijk weer met een nieuwe kaart ;-). De afgelopen dagen veel gewerkt en flink wat uurtjes gemaakt dus ik ben blij dat ik even een avondje heb om lekker te knutselen! 


Mijn schoonzus(je) is afgelopen dinsdag alweer 30 geworden dus een goede reden om een kaart te maken. Aangezien m'n schoonzusje vroeger altijd gedanst heeft en dan vooral klassiek ballet, een ballerina plaatje gebruikt. Het is een afdrukje van Whiff of Joy genaamd Prima Ballerina Nora. Omdat ik een beetje inspiratieloos was heb ik gebruik gemaakt van een oude sketch van Sketch 'n Stash blog. Heb daar echt veel leuke sketches kunnen vinden! De digi tekststempel heb ik weer zelf gemaakt. 
Zo dat was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot snel!



Met dit kaartje wil ik mee doen aan de volgende challenges / I'd like to enter the following challenges:
























It's me again with a new creation :)! I worked a lot the last few days so I'm glad I've got some free hours this evening to craft :D! 
My sister in law turned 30 this week so I made this Ballerina Card for her birthday. She always danced so this imagw from Whiff of Joy is perfect.... it's called Prima Ballerina Nora. 'Cause I'd suffered from a little writers block I  used an old sketch from the Sketch 'n Stash blog....they've got really great sketches! The sentiment I designed myself of course ;-). 
Well that's it again, thanks for the sweet messages and see you soon :D!


4 comments:

  1. Absolutely fabulous, thanx for joining us at WOJ, hugs, Marion

    ReplyDelete
  2. Wat een schitterend kaartje daar zal je schoonzus erg blij mee zijn !!
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  3. Prachtig kaartje Cin. Je hebt hele mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  4. Ohh my gosh! This is so preeeeetty!! I love the little ballerina! She really seems to be dancing on this beautiful card!! Thank's for joining us at the Whiff of Joy Challenge this fortnight!

    Hugs
    Linda

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!