Monday, February 25, 2013

New Toys for Cin ;-)

Want vandaag ben ook ik dan eindelijk bezweken onder de druk van een zekere meneer Holtz om zijn markers te kopen ;-)....bij Scrapdelight gaan kijken vandaag, een super mooie winkel op de Liesbosch in Nieuwegein. Natuurlijk vlakbij mijn werk alsof het zo had moeten zijn ;-). Nog even een paar dagen werken en dan heb ik dit weekend drie dagen vrij. Aankomende zaterdag gaan we met mijn broer mee naar Energy....ben benieuwd! De rest van de dagen ga ik natuurlijk lekker knutselen! Nu wilde ik jullie alleen even mededelen dat ik een nieuwe liefde heb....genaamd Distress Markers ;-). Moet ik alleen nog even gaan bedenken wat ik met m'n Aquamarkers ga doen....die zijn nu echt wel overbodig geworden.... Hier vast m'n eerste poging....moet echt nog even oefenen hihi geloof ik ;-). 





















Yeah today I got myself a set Distress Markers :D! I finally got infected by the virus ;-). There is this scrapbook store, just a few minutes away from where I work, so it must be meant to be ;-). Now I have to work for a couple days and then I finally have a couple of days off...so finally time for crafting! But for know I just wanted to let you girl know that I've got myself some new toys ;-). I just have to think about what to do with my Aquamarkers....don't think I'm gonna them anymore.... Well this is my first try....I sure need some practice haha, but I will get the hang of it ;-)!


2 comments:

  1. Heel mooi ingekleurd Cin. Is dit echt je eerste poging??? Hier mag je best trots op zijn.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  2. Hallo Cindy
    Groot gelijk hoor, ik heb de markers ook, het is even wennen maar dan heb je ook wat.
    Als je uit eten gaat ben je veel meer geld kwijt, hier kan je jaren mee vooruit.
    Je hebt prachtig gekleurd voor de eerste keer????
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!