Monday, February 18, 2013

Roses and Butterflies


Pfffff....het is echt lang geleden dat ik zo lang nodig had om een kaart af te maken, maar goed dan heb je ook wat ;-)....m'n andere schoonzusje viert aankomende zaterdag haar verjaardag en ook daar moet natuurlijk een mooie kaartje voor gemaakt worden. Ik heb een tijdje geleden een aantal Magnolia stempels voor een vriendelijk prijsje over kunnen nemen en daar zat o.a. deze super leuke Tilda Celebrating bij, vind haar helemaal super :D! Dat het zo lang moest duren kwam ook omdat ik dus nog een extra Tilda heb gebruikt ín de kaart....en ik ben een ontzettende pietlut met kleuren dus dat duurt allemaal erg lang :p....Ze heet trouwens Tilda with Balloon en komt uit de You are So Special collection. Verder dit keer rozen gemaakt met behulp van de mallen van Spellbinder Rose Creations en de tutorial van Gabriella Pollaco die je hier kunt vinden, mocht je interesse hebben :). Ik heb ze wat kleur gegeven met m'n Spectrum Noir stiften en met Stickels natuurlijk!
Het gedichtje heb ik ergens van internet geplukt, zocht in eerste instantie naar iets meer diepgang maar vond deze eigenlijk wel schattig....Verder heb ik voor de swirl een mal van Cheery Lynn gebruikt. De vlinders heb ik gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
Vind het wel jammer dat het me maar niet lukt om de kaart net zo mooi op de foto te krijgen als dat hij in het echt is....de kleuren komen toch niet helemaal goed uit :(...maar ja oefening baart kunst zeggen ze :). En verder weet ik eigenlijk niets meer te vertellen dus....bedankt voor jullie lieve berichtjes weer en tot snel :D!




Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:























Wow....it's been ages since the last time it took me so long to finish a card....My other sister in law invited is this saturday to celebrate her birthday so I needed to make a card of course :D! A while ago I was able to buy some Magnolia stamps from this lady and one of them was this amazingly cute Tilda Celebrating, isn't she adorable?! Just perfect for my sister in law :D! The little poem inside is written in Dutch, but free translated is says: 'I wish you a lot of joy and happiness this year, so you can be satisfied and happy everyday!' The other Tilda is called Tilda with Balloon and both of them are part of the You are so special Collection. The roses are made with the Spellbinder Rose Creations die and the idea came from the blog of Gabriella Pollaco wich oyu can find here. I gave them some colour with my Spectrum Noir markers and Stickles of course :D! The swirl is made with a die from Cheery Lynn. De butterflies are made with a Nellie Snellen punch. 

Well that's about it I guess, time for a bath and bed ;-)....Thanks for those sweet sweet messages from you guys and see you soon!


16 comments:

  1. Hallo Cindy, meisje wat geeft het dat het lang geduurd heeft voor je kaart af was,,,,, het resultaat is prachtig, wat heb je dit prachtig gemaakt, superssssssssssssssssssssssss.
    lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Cindy I popped across from MIM because your colouring caught my eye and I am now a follower! Beautiful card and embellishments. Love your colouring!
    Stamping Shanni

    ReplyDelete
  3. Very pretty card! I love the colours and butterfly detail. I found you at Make It Monday.

    ReplyDelete
  4. Hoi Cindy

    Ik doe vaak ook heel lang over een kaart hoor dat geeft toch niet .
    Het resultaat is dan ook wel super Hij is prachtig en de stempels heb je ook weer zo mooi ingekleurd ..
    Gedichtje erin is ook erg leuk .
    Top gedaan .

    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  5. Hi Cindy,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en de binnenkant werkelijk prachtig.
    Leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    ReplyDelete
  6. Thanks for sharing with us and joining in our challenge over at Allsorts this week
    x catherine

    ReplyDelete
  7. Gorgeous creation! Thanks for joining our die cuts/punches challenge this week at A Gem of a Challenge!
    Hugs xx Cara xx DT

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige kaart en die rozen zijn super. Join the club zou ik zeggen waar het je foto's betreft want daar hebben we allemaal denk ik wel last van dus kunnen we daar wel doorheen kijken.
    Lieve groetjes Aya

    ReplyDelete
  9. mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    ReplyDelete
  10. Gorgeous, inside and out! Love your colored images and the pretty embellies on your card. Thanks so much for joining us at Make It Monday.

    ReplyDelete
  11. Waauw, wat een prachtige kaart. Ik vind hem zo mooi! En die rozen, echt gaaf. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  12. Saw your card on MIM and just had to stop by. It's absolutely beautiful. Really like the flower embellishments. I placed a link to your post on my blog with regards to the MIM challenge. Good Luck.

    ReplyDelete
  13. This is just gorgeous. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. I saw this on MIM and just had to pop over to have a closer look.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ReplyDelete
  14. mooi kaartje :) thanks for joining A Gem Of A Challenge :)
    hugs Ria

    ReplyDelete
  15. Hoi Cindy, ik zag je kaart op MIM en moest wel even op je blog kijken! Wat een mooie kaart zeg, die Tilda is echt leuk ingekleurd en wat een goed idee om een gedichtje in de kaart te plakken en de binnenkant van je kaart ziet er echt mooi uit. Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  16. Gorgeous. Thanks for joining us at BunnyZoe.
    Hugs Tracy x
    I have Candy on my blog if you want to hop over HERE

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!