Wednesday, February 6, 2013

Stamping a happy spring


Oké toen ik vanmorgen naar buiten keek leek de lente nog een eind te zoeken maar mijn nieuwe creatie heeft alle ingrediënten voor een vrolijke lente kaart :)!
En om maar even niet te voldoen aan het stereotype zeurende Hollander; ik hou wel van dit weer! Hahaha, ik was met vriendlief al op zoek naar een plek op de wereld waar gegarandeerd sneeuw valt in de winter en waar de zomers warm en zonnig zijn.....ben er nog niet uit ;-). En gewoon omdat ik mijn lieve bulletje graag aan de hele wereld laat zien, een foto van m'n kind als vrouwtje zit te knutselen hahaha....lekker onder m'n bureau, knabbelend aan mijn tenen of gewoon snurkend met haar kop op m'n voeten, wat een schatje he!
.Enne vandaag maar is even geen deelnames aan challenges, maar gewoon een kaartje omdat ik dit idee tegen kwam bij iemand op haar blog (sorry sorry sorry, kan geen credits geven weet écht niet meer waar ik het zag *bloos*). 
Het afdrukje is trouwens van Elisabeth Bell Designs, echt geweldig lieve plaatjes, en natuurlijk gekleurd met m'n Spectrum Noirs. Het tekststempeltje heb ik zelf op de pc in elkaar geflanst ;-). Zo nu nog even aan de knutsel en straks richting werk voor m'n slaapdienst....één voordeel is dan wel dat ik morgen weer voor twaalf uur thuis ben om verder te fröbelen ;-). Heb gisteren nog even gewinkeld bij de Hobbytheek hier in Breukelen dus inspiratie te over hahaha :D Tot snel dames!


Well, when I took a look outside this morning I saw a white winter wonderland, so spring isn't quite there yet....but my latest card is full of spring :)! 
And just so you know I'm not the next wining dutch girl; I really love this weather hahaha.  Together with my boyfriend we were looking for a place in the world where there is snow guaranteed in the winter and sunny and warm tropical weather in the summer.....haven't founded it, otherwise we would be moving already ;-)
And just because I love to show the world my beautiful bully girl, a picture of her when I'm busy crafting...under my desk, most of time nibbling my toes or snoring with her head on my foot....isn't she amazing :D?!
I really loved the idea for this card and used Daisy from Elisabeth Bell Designs to give this card the happy spring look I wanted, of course colored wit my Spectrum Noirs (sorry I can't give anyone the credits on the shape of the card, cause I forgot the blog where I saw this type of folding). The sentiment I made myself and says 'Big Super Hug'. Well tonight I have to spend the night at work, but that also means I'll be home early tomorrow morning......just enough time to craft :D!! 





5 comments:

  1. Wat een prachtig kaartje Cin en ook je hond ziet er superleuk uit.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  2. Een schattig kaartje zeg!
    Groetjes, Anja

    ReplyDelete
  3. I'm really impressed with your coloring. That image is detailed so wonderfully and embellished with the best floral arrangement too! Beautiful card you've created here. :)

    Thank you so much for sharing your talent with us at Make It Monday!
    Hugs,
    Lisa xxx

    ReplyDelete
  4. Wat leuk dat je "langs"bent geweest en mijn volger bent geworden!
    Heb je ook een gokje gewaagd bij Zoek & Win. dit staat onder het bericht van vandaag!
    Groetjes, Anja

    ReplyDelete
  5. Sweet card and image. Your colouring is so pretty! Saw you on MIM and had to come for a closer look!
    Hugs,
    Katherine
    http://cropnkathy.blogspot.ca

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!