Saturday, February 16, 2013

Stitching Dawn


Ben ik weer :)! Bij Fadengrafik is een nieuwe challenge gestart en de opdracht is een borduurkaartje met iets van Nellie Snellen. Helemaal leuk en dus gelijk aan de slag gegaan. Voor dit kaartje heb ik één van mijn eerst gekochte stempeltjes tevoorschijn getoverd; Dawn met Poesje. Omdat het een stempeltje van Nellie Snellen is heb ik verder niet al te veel zitten puzzelen met m'n Nellie Snellen spulletjes. Het borduurpatroontje heb ik al vaker gebruikt maar paste hier weer perfect bij. Als ik me niet vergis is het een patroon van Jenine Siemerik. De hoekjes zijn gemaakt met een mal van Cheery Lynn.

Ik wil dus mee doen aan de challenge van Fadengrafik; Challenge #33 Nellie Snellen (tot 28 februari)























I'm back :D! At the Fadengrafik Challenge blog starts a new challenge today; Embroidery with Nellie Snellen. So I made this card. The image is one of my first stamps;  Dawn with Kitten. It's a stamp from Nellie Snellen so I didn't really used anything else from my Nellie Snellen collection. The embroiderypatron is designed by Jenine Siemerik and fits perfect :D! The corners are made with a Cheery Lynn die.


8 comments:

  1. Hoi Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heerlijk die kleuren!
    Ook de stempel heb je prachtig ingekleurd.
    Fijn weekend!
    Liefs Nicole

    ReplyDelete
  2. Hele mooie kaart Cin met prachtig borduurwerk.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    ReplyDelete
  3. Wat een supergave kaart heb je gemaakt. Zo mooi gemaakt, en prachtig geborduurd. Leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik. Veel succes. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  4. Hallo Cindy
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, mooi geborduurd en je hebt iets van Nellie Snellen gebruikt, super.
    Dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy
    Prachtige kaart wat een mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  6. Eine wirklich zauberhafte Karte hast du gemacht. Sie ist sooo toll! Die kleine Dawn ist ganz zauberhaft und deine zwei verschiedenen Ecken sind einfach toll!
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der FG-Challenge
    lg Nadja

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. :)

    Dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafik Challenge.
    Groetjes Geesje

    ReplyDelete
  8. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. :)
    Dank je wel voor het meedoen bij de Fadengrafik Challenge.
    Groetjes
    Sandra

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!