Sunday, February 3, 2013

Thank god it's Sunday!



Want mijn weekend begint ;-) Vanmorgen thuis gekomen van m'n slaapdienst en nu dus lekker weekend tot woensdag en dus ook tijd om een nieuw kaartje te laten zien. Ik was de recht toe recht aan kaarten een beetje beu, dus ben op 'Elke kaart een Feestje' gaan zoeken naar even iets anders. Het is de Breezy Backyard Lever Card geworden. Ik had 'm al een keertje eerder gemaakt maar dit keer ben ik een stuk meer tevreden haha. Het begint me steeds beter te lukken om een beetje vrienden te worden met m'n spectrum noir markers en dit plaatje (Hanglar Stanglar) vind ik zelf echt goed gelukt :D! 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:
Totally Gorjuss Challenge #169 Anything goes with Lace


Thank god it's Sunday 'cause my weekend starts today :D. So I finally have time to show you my new card. I got a little bored with these straight cards so I went to the EKEF blog to search for some transpiration. I found the Breezy Backyard Lever Card which I made before. But now I'm much more satisfied with the result. I'm finally starting to be firneds with my Spectrum Noir markers and I'm actually really proud of these really cute image (Hanglar Stanglar). So I'm looking forward to your reactions :D





7 comments:

  1. Wat een lievertje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    ReplyDelete
  3. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel Dt

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge!
    groetjes Rachel

    ReplyDelete
  5. Fantastic Strong Colors.. And I love the color combination... FAB shape and Folding !.. :o) And so Cute coloring.. Her Clothes look so Great ! :o) Beautiful pink roses in her cheeks also ! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    ReplyDelete
  6. sjiek hoor! fijn dt je meedeed met nadias's challenge! gr miranda

    ReplyDelete
  7. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Eve

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!