Saturday, February 9, 2013

Wish You Well


Zo! Weekend en tijd voor een nieuw kaartje :D! 
Dit keer een beterschaps/komt wel goed kaartje. Deze had ik nog niet eerder gemaakt en vond deze Tilda zo mooi om hiervoor te gebruiken! Nu heb ik een beetje ontdekt dat het net zo leuk om m'n eigen sentiments te maken dus met die uitgeprint had ik eindelijk een goede basis om deze Tilda te gebruiken. Natuurlijk gekleurd met Spectrum Noir. Verder heb ik begin deze week even gewinkeld bij de Hobbytheek en daar o.a. nieuwe mallen van Cheery Lynn gekocht, dus de hoekjes en de swirl zijn hiervan. Ik ben echt verliefd op  de swirl, echt heel mooi! Nou dat was 'm weer voor nu, bedankt voor al jullie super leuke en lieve berichtjes op m'n posts!

Ik wil met deze kaart mee doen aan de volgende challenge / I'd like to enter the following challenge:
Hanna and Friends Challenge #164 Anything Goes!























Well...weekend and time for a new card to show :D!This time I made a 'get well soon' card. I've never made one before but this image of Tilda is just perfect. And since I found out how to make my own sentiments I had the perfect image and sentiment to put together to create a pretty 'get well' card :)!
Of course I colored Tilda with my Spectrum Noir pens and last week I went shopping, so I used two new dies from Cheery Lynn. I just love the swirl!
Well that's it for now, thanks for all those sweet messaged every time!


3 comments:

  1. Prachtig kaartje Cin. Tilda is heel mooi ingekleurd.

    Fijn weekend.
    Nans

    ReplyDelete
  2. Hoi Cindy

    Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt .Prachtig ingekleurd en zeker een hele mooie stans.
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  3. Dear Cindy, you have a wonderful Blogspot, with beautiful works! Please visit my Blogapot and my new Craft Shops. I love it to be creativ. I look forwards of all your nice comments. Creativity ist deligthful, and as brings people together they also loves this quality of live! I have a lovely craft shop, first opend for al the creative people in the world. Please visit and perhaps you find something special for you. http://www.kreative-bastel-hobby-und-bastelset-shop.eu/neu-ab-08.02.2013.html and http://hobby-crafts-and-paperdesign.de/bastelsets--vintage-1.php I wisch you a fantastic sunnday and many funn by looking and shopping on my dream Online shops! If you want to take my Banner with the Shop link into your Blogspot. You got a 10% Rabatt on all the goods in my Shop. Please write me a Comment and We give you the 10%. Many greetings from
    (ps. ik kan ook in het nederlands kommunizeren, ook voor mijn winkeltje, als je vragen heb, schrijf me a.u.b.) vele groetjes

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!