Sunday, February 10, 2013

Xx - Butterfly kisses and 'Love you' stitches - Xx


Ondanks het geweldige lekkere weer toch maar even mijn nieuwe kaartje afgemaakt. Eerst natuurlijk wel lekker met Jay naar buiten geweest....die is weer lekker door het dolle door de sneeuw ;-)
Vandaag weer een keer een geborduurd kaartje. Het patroon is ontworpen door Jenine Siemerink en staat in het boekje Jenine meets Yvonne. Bij Fadengrafik loopt een challenge voor een Valentijnskaart, dus dat bracht me op dit idee. Dus borduren en Valantijn....nou geloof dat dat wel gelukt is hahaha.
Het plaatje is van Hanglar Stanglar....echt zo'n dotje :D! De tekst heb ik wederom zelf zo gemaakt. Waarschijnlijk ga ik die teksten binnenkort op m'n blog zetten zodat anderen ze gewoon ook gratis kunnen gebruiken, alleen dan zonder de tags erom heen want die zijn goed gejat (lees: gekocht) en dus niet slecht verzonnen. ;-)
Nou ja om een lang verhaal kort te maken.....ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)

I'd like to enter the following challenges / Ik wil graag met de onderstaande challenges mee doen:






















Altough the weather is just beautiful today, I decided to finished my latest card. But not before I went walking with Jay.....she just loves snow and jumps around outside like a little lamb :D. 
Today I made a embroidery card,  using a patron of Jenine Siemerink. At Fadengrafik there's a challenge to make a Valentines card. So Valentine and Embroidery, I guess that's about is ;-).
The image is a stamp from Hanglar Stanglar, a real sweety! The sentiment I made myself. I think I'm going to offer the sentiments( for free of course) on my blog soon. So everybody is free to use them....except for the used tags, cause those are bought so.....well that's about it I guess....let me know what you think!

7 comments:

  1. Wat een leuke kaart en een geweldig mooi borduurwerkje. Groetjes Eve

    ReplyDelete
  2. Hallo Cindy
    Ik dacht dat je met je blog gestopt was, al zolang niets van je gehoord, maar gelukkig je bent er weer, ik heb me ook gelijk weer aangemeld bij je.
    Je hebt een prachtige kaart geborduurd, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik, ik ben blij dat je er weer bent.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  3. Wat een vrolijke en mooie kaart heb je weer gemaakt Cin. Prachtig borduurwerk.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  4. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd.
    Gr. Anja

    ReplyDelete
  5. Hoi naamgenoot, wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  6. Hellow Cindy

    You give your sentiments
    and it is the most important you have
    and thanks for yous kindness.
    Niece to know you!

    My photo will be with your blogs and I am a follower of your art, very interesting! I am Portuguese and I write poesie and I have a translater.

    What´your country? May I know?

    Niece to know you,

    Maria luísa

    http://os7degraus.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hoi Cindy,
    Ik zag je berichtje op mijn blog en ben het helemaal met je eens, er zijn niet heel veel twintigers op het blog die kaarten maken... althans ook ik heb ze nog niet echt gevonden. Op het Hobbyjournaal (waar ik ook actief ben)zijn ook erg veel mensen die al een stuk ouder zijn, maar daar tref je af en toe ook wat jongeren en zelfs wat kids tussen.
    Ik vind dat je een prachtige kaart heb gemaakt, leuk die velle kleurtjes!
    Liefs Nicole

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!