Saturday, March 23, 2013

A whole lot of butterflies








Toen mijn collega mij om 4 uur belde om door te geven dat het zo rustig was dat ik wel wat later kan beginnen vandaag, was ik natuurlijk helemaal blij! Kon ik m'n nieuwe kaartje afmaken!
Gisteren gezellig met ons ma naar de Knotsgekke Kaartendagen geweest; en echt veel te veel geld uitgegeven hahahaha, maar wel een aantal mooie nieuwe spulletjes! M'n prikbord op Pinterest met Musthave Supplies is een stukje kleiner geworden ;-).

When my colleague called me this afternoon - I was about to leave for work - she told me it was so quit that I could easily start a bit later today. Well I was really happy of course cause now I could finish my new card. I went to this creative event yesterday with my mum and I bought a whole lot of new supplies! My Pinterest 'Must have Supplies' board had gone quite a bit smaller ;-).



Nou maar even over mijn kaartje dan. Ik heb een afdrukje gebruikt van the Greeting Farm. Ik vind deze Anya echt zoooo mooi! Heb nog even getwijfeld om er een condeleance kaartje van te maken maar dat durfde ik toch niet aan. Dan maar een kaartje gewoon zomaar. De vlinderrand is nieuw, de On the Edge Butterfly mal van Tim Holtz. Ik had deze een aantal keer voorbij zien komen bij anderen blogdames en vond hem echt geweldig! Beter goed gejat dan slecht verzonnen dus ;-). Heb gisteren ook nog nieuwe lijm gekocht; Tacky Glue en Wow!! zo fijn die lijm! Met het plakken van bloemetjes echt ideaal!

Well on to my card. I used a image from the Greeting Farm. I just love this Anya, she's really pretty! The butterfly border is new and I bought it yesterday. It's made with the On the Edge Butterfly die from Tim Holtz. I saw ths border on card from other blog ladies and just loved the idea, so pretty! I also bought Tacky Glue yesterday and what a great glue! When arranging my flower embellishments it works just perfect!






Ik wil graag met de volgende challanges mee doen / I'd like to enter the following challenges: 
Sentimental Sundays - Challenge #146 Anything Goes (24 maart)
Webshop AnMaCreatief - Challenge 18 maart Vlinders (31 maart)
Totally Gorjus - Challenge #176 Something Borrowed (30 maart)
Make it Monday - MIM #132 (24 maart)





Zo ik hou het even kort vandaag hoor, aangezien ik mijn lieve collega heb beloofd er rond 8 uur te zijn en ik me toch ergens schuldig voel dat ik thuis zit hahaha, wil ik een beetje op tijd weg ;-). Vanavond slaapdienst en dan morgen weer lekker op tijd thuis. Heerlijk! Want met dit weer hoef ik lekker geen excuus te bedenken waarom ik binnen blijf knutselen ;-)! Bedankt voor jullie lieve reacties en tot snel!

Well that's it for today. I promised my colleague to be at work around 8 pm so I need to be leaving soon. I have to sleep at work tonight, but that means I'll be home early in the morning! And the weather here in Holland is freezing cold, so let's stay inside and craft :D!! Thanks for your lovely comments last post! Blog to you soon ;-)!

9 comments:

  1. Prachtige kaart Cin. Mooi ingekleurd afdrukje en je nieuwe vlinderstans is inderdaad super. Ik heb zelf ook veel te veel geld uitgegeven op de beurs, maar heb er toch geen spijt van. Ik kan al genieten van alleen naar mijn nieuwe spullen te kijken.

    Fijne werkavond.
    Groetjes, Nans

    ReplyDelete
  2. This is absolutely stunning! I love it! Just gorgeous! Thank you so much for joining us at MIM this week! Don’t forget to leave a comment for another entry and mention you saw them on MIM for a chance at our second prize! Good luck and I hope to see you back next week for another challenge!
    Rene ;D

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En ja, ook ik heb lekker veel geld uitgegeven op de beurs en nu kunnen we weer lekker freubelen met onze nieuwe spulletjes. Genieten toch..... Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  4. Hoi Cindy,
    Je kaart is weer prachtig. Een lust voor het oog! Zo gaaf gedaan. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  5. Great vintage card. Thank you for joining us this week for our "Anything Goes" challenge at Sentimental Sundays. Good luck and please join us again soon.

    ReplyDelete
  6. Stunning card Cin, so pretty and beautifully coloured.
    I saw your card on MIM, off to have a look at some more of your blog now :)
    hugs Mandy xx

    ReplyDelete
  7. Hoi hoi
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt en die vlinder stans is zeker leuk ik gebruik hem ook heel veel .
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  8. I love the pretty vintage colours and style of this card. The TGF image is so cute and beautifully coloured.
    Thanks for joining our challenge at Totally Gorjuss - what did you borrow?
    Kat W (GDT) x

    ReplyDelete
  9. Wow, prachtige kaart zeg! De kleuren ezijn erg mooi en zoveel leuke details! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!