Sunday, March 31, 2013

Honey



Fijne pasen allemaal :D! Mijn vriend en ik zeiden daarstraks nog tegen elkaar 'goh is het nou heel raar dat wij geen paasdiner ofzo doen?'....we kwamen daarna tot de conclusie dat we die dagen vrij heerlijk vinden en dat we net zo lief thuis samen met Jayden gaan bankhangen hahahaha. Ach wie weet heeft het weer daar ook wel wat mee te maken, toch? 


Verder heb ik zo tussen de bedrijven door heeeeeeeeel leuk nieuws! Afgelopen vrijdag ben ik gevraagd om mee te doen met één van de vele design teams! Ik ga nog niet verklappen hoe, wat of waar dat komt nog, maar het is niet de Creatieve Zebra, wat ik laatst vertelde in een post. 
Ik vind het echt zo spannend! Stom is dat he, hoe blij je met zoiets kan zijn! Gelukkig heb ik een vriend die daar heel erg om moet lachen maar het ook wel weer heel schattig vindt, dat ik daar zo gelukkig van wordt hahaha, mijn pasen kan niet meer stuk :D! Wordt dus nog vervolgd....

Well I hope everybody is enjoying their Easter weekend :D! I've got some great news today! Last friday I was asked to join a Design Team, I'm not gonna tell which one just yet, but I will soon :D! I'm so excited! I'm lucky that my boyfriend gets this crafting thing hahaha, he thinks it's really cute that that invite made my weekend LOL....Well to be continued, I guess ;-)


Vandaag in ieder geval heerlijk tijd om te knutselen. Omdat het me laatst ineens opviel dat ik de laatste tijd heel weinig paars gebruik en juist roze en bruin - kleuren die ik voorheen juist liever niet gebruikte - had ik me gisteren bedacht om nog een kaart te maken met wat paars erin. Ik had Honey liggen van Sauturated Canary en ik vind haar zo mooi! Echt super stoer met die giga schoenen, doet me denken aan de tijd dat ik altijd op legerkistjes liep ;-)! 

Last week I suddenly noticed that I don't use purple as a color a lot anymore, while it used to be my favorite color! So I decided to use some purple again yesterday. I wanted to color Honey (Saturated Canary) for this....I think she is so beautiful! Real girlpower with those huge boots! It reminds me of me when I was a teenager and practically living in my big army boots ;-)!


Ik zag een leuke sketch bij Sketch N Stash waar ik wel wat mee kon dus die heb ik gebruikt als basis voor m'n kaartje. Sketch N Stash heeft trouwens alle oude sketches in een verzameling op het blog staan dus als je een keer inspiratieloos bent, is hun blog zeker de moeite waard! Dit is de sketch van deze week:


I saw this cool sketch on Sketch N Stash that I found use full. That blog offers all the old sketches to so when you have lost your Mojo for a while that blog is worth checking out! The above sketch is the one I've used for my card.

Ik heb Honey ingkleurd met Distress Markers natuurlijk ;-) en dit keer een wat andere techniek uitgeprobeerd. Ik zag de uitleg bij Camilla, waarbij je de kleuren Pumice Stone, Walnut Stain en Black Soot gebruikt om te schaduwen; ook bij de andere kleuren....Ik gebruikte zelf telkens de donkerdere variant van de betreffende kleur maar dit is zoveel mooier! Ik ben echt super blij met het resultaat! 
Verder heb ik de grote paarse bloem onderin zelf gemaakt met Spellbinder Rose Creations en Glimmer Mist, ook deze vind ik persoonlijk erg mooi geworden!

I colored Honey with Distress MArkers, using a different technique this time, found on Camilla's blog. She uses the colors  Pumice Stone, Walnut Stain and Black Soot for shading and it gives a different effect to the colors. I'm really happy with the result and think Honey look beautifull :D!
I also made the large purple flower using the Spellbinders Rose Creations Die and some Glimmer Mist, pretty isn't it?



Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:

Goed ik moet er nu van mezelf echt een eind aan breien hahahaha, beetje lang van stof vandaag ;-). Zit nog helemaal te hyperpyperen door het nieuws dat ik een designmember word hihi.
Geniet van jullie vrije dagen dames, tot snel!

Well I really need to stop blabbering now....I'm just sooooo excited starting as a DT member and I tend to talk a bit to much when I'm happy hihi ;-).
Well enjoy that extra day off and see you soon ladies :D!



Ps.: Vergeten jullie niet mee te doen met mijn candy?? Je vind het bericht en MrLinky via het logo links bovenin de sidebar :)



19 comments:

  1. wat een BEELDSCHOON kaartje is dit geworden Cindy
    Vrolijk Pasen.....Liefs Ghea

    ReplyDelete
  2. Wat een schitterend kaartje Cindy en wat super voor je dat je gevraagd bent voor een designteam, spannend, ik ben benieuwd voor welk team, geniet er maar van meis.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  3. OMGosh this is so super cute! I love how you colored her up and your great design.

    ReplyDelete
  4. Wowww wat een gaaf kaartje Cindy!!!

    Gefeliciteerd met je plek in het Design Team, ook ik ben reuze benieuwd voor welk Team je Designer word.

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  5. Oh meid wat een super nieuws dat je
    in een DT komt, ik ken het gevoel
    hoor, dat is te gek, ik zit ook nog
    niet zo heel lang in 2 DT, en het is
    gewoon super.
    Ik ben benieuwd welke het gaat worden.
    Ik heb ook niet zoveel met de pasen
    hoor, gewoon lekker relaxte dagen
    en wat tijd om heerlijk te knutselen.
    Je kaartje is zo super, paars is wel
    mijn favoriete kleur, dus helemaal
    geweldig, mooie bloemen ook, en
    wat kan jij super kleuren zeg ! ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Hoi Cin,
    Wauw!! Weer zo mooi gekleurd!! Suuuuper!!
    Enne alvast gefeliciteerd dan maar he! Ookal laat je ons nog even in spanning. Ik heb vandaag ook een heerlijk rustig dagje gehad en dus lekker geknutseld. Zo blij met zo'n dagje! Xx Linda

    ReplyDelete
  7. Hoi Cin,
    Wat leuk dat je ook even bij mij kwam kijken en volger bent geworden. Jij maakt ook prachtige kaarten en je kunt super inkleuren,ik vind je laatste kaart een schatje..Ik ga je volgen...
    groetjes van Ans

    ReplyDelete
  8. Really beautiful card Cindy, love the image and how you've coloured her and the details and colours are perfect. Many congrats on your DT post! Thank you so much for joining us at Allsorts this week for our Vintage challenge x

    ReplyDelete
  9. Wow wat een mooie kaart! Erg mooie stempel en leuke kleuren! Gefeliciteerd met je DT plek! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  10. This is lovely and thanks for joining us over at Allsorts this week for my challenge
    x catherine

    ReplyDelete
  11. Alweer zo'n prachtige kaart Cin. En gefeliciteerd met je DT plekje. Ik ben alvast benieuwd.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  12. Oh wow Cin this card is amazing!! Your colouring is just stunning. Love the soft muted colours.

    Michelle :o)

    ReplyDelete
  13. Super cute Cindy, loving your gorgeous coloured image. Never seem to use purple much either! Won't say no more lol!!! Carolxx

    ReplyDelete
  14. Hi, Cin, this card is awesome! Love your beautiful coloring and the cute image. ^_^

    ReplyDelete
  15. Gorgeous card Cin, I love the cute image of Krista's and you've coloured it beautifully.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    ReplyDelete
  16. Beautiful card.The colours are lovely.
    Thanks for joining us at Sketch N Stash.
    Hugs
    Jayne

    ReplyDelete
  17. gorgeous card I love the image and so beautifully coloured. Thank you for joining in the fun with us at Sketch n Stash x

    ReplyDelete
  18. Wow wat een leuke sketch en een schitterende uitwerking ervan
    Groetjes Cinderella

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!