Sunday, March 17, 2013

It's Back :D




En daar is mijn Mojo weer!! Dit keer een kaartje gemaakt aan de hand van de sketch van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Een vrolijk lente kaartje met één van de elfjes van LOTV. De tekst heb ik zelf gemaakt en kun je hier downloaden mocht je de digi ook een keer willen gebruiken. 

Hey! There's my Mojo! I'm glad you're back friend ;-). I made this pastel colored spring themed card using the sketch from the NKU blog and colored this cute little LOTV fairy. The sentiment is my own design.  



De letters heb ik gisteren bij de Hobbyvoordeel gekocht, vind ze eigenlijk wel heel leuk staan op de kaart! De grote roze roos heb ik gemaakt met de Rose Creations mal van Spellbinders en deze roos en de kleine  roosjes heb ik bewerkt met m'n nieuwe flesje Tattered Angels Glimmer Mist. Hier en daar nog wat parels geplakt en het afdrukje nog wat pareltjes gegeven met Liquid Pearls. De hoekjes heb ik nieuw en gemaakt met een mal van MFT. 


The letters spelled 'Spring' in Dutch are cardboard letters which I bought yesterday. I think they match really good with the rest of the card. The large rose I made using the Spellbinders Rose Creations Die. To finish the roses I sprayed some Glimmer Mist on them. At last I added some pearls to the card and some little pearls on the image using Liquid Pearls. The corners I made with my new MFT die. 


Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:


Zo dat was 'm weer voor vandaag. Het is alweer zondag! Hopelijk wordt het snel echt lente met al die lente creaties in blogland! Bedankt voor jullie lieve reacties en tot snel!

Well that's it I guess. It's sunday already! Hopefully the Spring will be here soon with all those beautifull spring creations here on blogger! Thanks for all those sweet sweet comments and see you soon! 

12 comments:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy, lief stempeltje van LOTV, je hebt het prachtig ingekleurd.
    Ik ben helemaal weg van de prachtige bloem die je hebt gemaakt, van mij mag je met dit schitterende kaartje een prijsje winnen hoor!!!.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Wat heb jij een prachtige en vrolijke
    kaart gemaakt, ik vind hem helemaal
    super, vooral je roos, en de digi
    is ook erg gaaf.
    Laat nu de lente maar snel komen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Hele mooie lentekaart Cin. Prachtige bloem en vrolijke kleurtjes.
    Succes met de challenges.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  4. Oh wat schattig is dit! Lief afdrukje en mooie bloemen! Dank voor het meedoen bij ons van EHI!
    GerJanne

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy
    Wat een prachtige kaart .en je afdrukje iz zo schattig prachtig ingekleurd .
    En leuk dat je mee doet bij EHI
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  6. I am really pleased that you got your mojo back, it helped you to create such a beautiful card. I love the sweet image, pretty colours and gorgeous detailing.
    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge this week
    Sue xx

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige kaart Cindy, ik ben helemaal weg van dat schattige elfje! Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi schattig kaartje Cindy, ik ben ook helemaal weg van je mooie bloem.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  9. Prachtige kaart Cindy! En ook je zelf gemaakte roos is heel mooi geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU en veel succes.
    Lieve groetjes, Heleen

    ReplyDelete
  10. Ik vind je kaart prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Lieve groetjes Marianne

    ReplyDelete
  11. Erg leuk is je kaart Cindy!!!
    Schattig plaatje, mooie bloemen.
    Groetjes hennie DT NKU en EHI.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!