Monday, March 4, 2013

JadeDragonne meets Cin



Ben ik weer met een nieuw kaartje. Afgelopen weekend nogal druk gehad....zaterdagavond/nacht naar Energy geweest (helemaal leuk op de gastenlijst ;-)) en gisteren lekker bijgekletst met een vriendinnetje. Vandaag nog een dagje vrij dus gelukkig weer tijd om te knutselen :)!

I'm back with a new card. This weekend was very busy, with a really great party called Energy and meeting up with my best friend. Today I finally had some time to craft :D!



Ik had van de week via Pinterest super leuke plaatjes gevonden, getekend door 'Jade Dragonne'. Een Canadese dame die haar tekeningen laat zien op Deviant Art....de directe link vind je hier. Ik weet zeker dat haar tekeningen in de smaak zullen vallen bij de Saturated Canary fans....ze tekent veel kittige stoere meiden :D! Ik heb ervoor gekozen dit plaatje te gebruiken om uit te proberen of ik het wat zou vinden voor een kaart. Het plaatje heet Adopting Clovis en ik heb het ingekleurd met Distress Markers. 

Last week I found this really great Canadian women trough Pinterest. Her gallery can be found on Deviant Art. Her designer name is Jade Dragonne and she makes these beautiful cool drawings of girls which could be really popular with all you Saturated Canary fans I think :D!
I used Adopting Clovis for this card and colored it with my Distress Markers. 



Verder heb ik voor deze kaart een mal van Cheery Lynn gebruikt, een eigen ontworpen sentiment en een tag die ik gekregen had bij mijn bestelling bij 123scrapping. De tag heb ik versiert met behulp van distress markers en een embos mapje. Verder heb ik voor alle randen distress inkt gebruikt en heb ik nog wat bloemtjes toegevoegd. Heb ook weer de Royal Rose mal van MFT gebruikt voor wat afwisseling in de bloemen.

I used a Cheery Lynn die for the swirl on the side and a own designed word sentiment; which says You deserve a hug. I used a tag which I stamped using a embossing folder and distress markers. For the rest of the paper I used a Distress Ink pad. To finish the card I used flowers and the Royal Rose Die from MFT. 



Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:
Make it Monday #130 (t/m 10 maart)


Nou dat was het weer, morgen begint een erg drukke werkweek dus ik zal jammer genoeg genoegen moeten nemen met plaatjes kleuren ben ik bang :(. Nou ja oefening kan nooit kwaad ;-) Tot snel en bedankt voor jullie super super lieve reacties!

Well that's kinda it I guess.... tomorrow a really busy week starts with a lot of days to work....so I guess I'll be just practicing my coloring this week....Well see you soon and thanks for those really great and lovely reactions :D!!

17 comments:

  1. Wauw Cindy, wat is dit gaaf, zo mooi gekleurd, met deze prachtige creatie op mijn netvlies,,,, ja daar kan ik wel op gaan slapen,,, SUPER gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. I saw you on MIM, I had to get a closer look at your card I love your coloring the girls are precious. I am #12, 14, 56, 57 and #58, stop by I would
    Love to have you visit.
    This is so sweet.
    DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Such a cute couple. Found you on MIM.

    ReplyDelete
  4. Wow this card is tunning, I love the stamp and the coloration of it. The layout of this card is fantastic.
    Thank you for playing at The Bizzy Becs challenge this mounth.
    Francy

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldige mooie kaart en een mooie kleurencombinatie. Groetjes Eve

    ReplyDelete
  6. Hoi hoi

    Wat een leuke kaart is het weer geworden en zeker een heel erg leuke digi .
    je hebt hem ook weer erg mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  7. schitterende kaart. prachtige digi.
    mooi ingekleurd.
    groetjes

    ReplyDelete
  8. Wonderfull card and great image. i love the colours you choose and the details. Great. saw your card at make it Monday

    Greetings Franca

    ReplyDelete
  9. What a beautiful card!!! Visiting from MIM

    ReplyDelete
  10. Het is een prachtige kaart Cin en het plaatje is super. Ik ga zeker eens een keertje op de site kijken.

    Groetjes,
    nans

    ReplyDelete
  11. wow this is beautiful, love the image. Saw your card at MIM :-)

    ReplyDelete
  12. What a gorgeous card, Cindy! Love all the fabulous embellishments and your great coloring on the cute image. Thank you so much for sharing with us at Make It Monday this week. ^_^

    ReplyDelete
  13. Beautiful card.love the coloring and colors.Thank you for stopping by my blog.Im a new follower.

    ReplyDelete
  14. Absolutely love the image you have used! What an awesome card. I dropped by from MIM

    ReplyDelete
  15. I saw your beautiful creation on Make It Monday and had to visit and take a closer look. Gorgeous! TFS!

    My entries are: #211, #213, #229, and #235.

    I would love to have you visit my blogs: Paper and Scraps Creations by JuliaMe and Myself on the Dark… and My Art... Healing The Soul.

    Hugs,

    Julia

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!