Saturday, March 16, 2013

MOJO......where are you?? :'(





Pfff zo geen inspiratie deze week, beetje te druk met van alles denk ik....inspiratieloos zijn is voor mij meestal een excuus om even lekker te winkelen om nieuwe idee├źn te krijgen....of het werkt geen idee, maar vriendjelief durft dan in ieder geval niets te zeggen als ik weer eens met een tas vol nieuwe spulletjes thuis kom ;-). 

  
 

Gisteren dus weer even bij Scrapdelight geweest en vandaag bij de Action en de Hobbyvoordeel. Die laatste zat niet echt in de planning, maar was nou toch in de buurt hihi....Bij de Action allerlei handige dingen gekocht om de boel een beetje te organiseren. Ik ben echt een grote, drukke, hard pratende super chaot en ik vind het heeeeerlijk om te organiseren en op te ruimen in huis...."Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd" is dan ook echt mijn lijfspreuk :D
Dus vandaag wil ik jullie even het eindresultaat laten zien, mijn oh zo geliefde knutselplek :D. Wil langzaam een andere bureau maar voor nu voldoet deze nog wel even :). Ben benieuwd naar jullie reacties :D!





 
















Well I totally lost my Mojo this week....I cannot find it anywhere :(. So that's a good excuse to go shopping for new cool stuff hahaha. If it works, I really don't know, but my boyfriend believes it, so no awkward questions when I come home with a bag full of new supplies ;-). 
So yesterday I went shopping en today I got myself some really practical boxes and stuff to reorganize my crafting desk / room. I'm a hyperactive, chaotic and loud talking girl, so I really like to organize and clean our house; a organised home, is a organised mind....:)
This is the result of my reorganization.
And please, if you run into my MOJO, tell it to come home please ;-)!



4 comments:

  1. Wat heb jij een heerlijk en gezellig
    werk plekje zeg, ziet er gewoon leuk
    uit, ook met al je gemaakte kaartjes
    ernaast, leuk hoor.
    Soms even inspiratieloos is niet eens
    zo'n ramp, kan je even rustig aan
    doen en bijkomen en vaak als je
    nieuwe spulletjes hebt gekocht dan
    komt het vanzelf wel weer opborrelen.
    Ga je niet naar de beurs volgende
    week in Den Bosch, daar kan je pas
    echt inspiratie opdoen ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Hallom Cindy, jij hebt jezelf lekker verwend zeg , al die leuke hobby spulletjes, daar moet je inspiratie toch wel van terug komen?
    Je hebt een heerlijk hobby plekje zie ik wel, ik zou zeggen lekker sparen dan komt je bureau vanzelf.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  3. Hoi naamgenootje, nou dat ziet er super georganiseerd uit, Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen :). Je krijgt vast je inspiratie weer terug nu alles zo mooi is geordend. Fijn weekend! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  4. Wauw Cin, jij hebt een mooi werkplekje. En alles is zo netjes en geordend. Ik wou dat ik dat van mij ook kon zeggen. Met zo'n leuke plek zal je inspiratie vlug terugkomen.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!