Wednesday, March 27, 2013

Shaped Easel Card





Ben ik weer! Allereerst wil ik even met jullie delen dat ik zowaar een keer een candy gewonnen heb :D! Tracy van Crafteezee had een grote candy met van alles en nog wat en deelde één groot pakket uit en daarnaast nog allerlei kleinere prijzen. Ik ben de gelukkige winnaar van 4 digi's bij Crafts & Me :D! Helemaal leuk dus! 
Maar goed terug naar m'n nieuwe kaart! Ik zag bij Simply Magnolia een leuke challenge; Magnolia met een hoed of iets dergelijks en bij Totally Tilda een hele leuke challenge waar de opdracht is om een bepaalde vorm te gebruiken voor je kaart. Op de beurs laatst had ik een leuek GoKreate mal gekocht dus die kon ik mooi uitproberen. Verder Tilda ingekleurd met Distress Markers en Twinklink H2O's. Lekker veel bloemen gebruikt dit keer en de vlinder en takjes zijn gemaakt met Joy! mallen. De tekst is van TLC Creations. 

I'm back! First I want to let you know that I won a candy for the first time :D! At Tracy's blog 'Crafteezee' she had a candy and I won 4 digis from Crafts & Me! It's really cool I won something! 
Well back to my card! I saw this really great challenge at Simply Magnolia; Hats off! And at Totally Tilda challenge blog they asked for a shaped card. So I went and made this Easel Shaped Tilda with Hat card ;-)! I bought a pretty GoKreate Die last week which I could use this time. I colored Tilda with Distress Markers and Twinkling H2O's. Finished everything with some flowers and used two Joy! dies. The word stamp is from TLC Creations and I tought it matches really good with the rest of the card :).





















Ik wil graag met de volgende challenges mee doen  / I'd like to enter the following challenges:





Ik hou het vanavond even lekker kort, ben aan m'n bedje toe ;-). Ga in ieder geval genieten van de eerste keer in vier maanden dat ik langer als 3 dagen vrij ben achter elkaar ;-). Een heerlijk idee dat ik dinsdag pas weer op mijn werk hoef te zijn. Ik zeg, bedankt collega's die met de pasen gaan werken ;-)! Heb ik tijd om te knutselen ;-)!

Well that's it, I'm off to bed. I'm gonna enjoy my first five days of in four months :D. Lots of time to craft LOL :D!



18 comments:

  1. Wauw Cindy, wat heb je een prachtige easelkaart gemaakt, de kleuren zijn prachtig, ik ben gek op paars, je hebt de kaart prachtig opgebouwd, gossie, possie, wat vind ik dit mooi.
    Leuk dat je digi,s hebt gewonnen , we zullen ze vast wel op een kaartje voorbij zien komen.
    Geniet van je vrije dagen, heerlijk hoor 3 dagen niets doen.Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Hoi Cindy

    Zo die ziet er geweldig uit prachtige kleuren bloemen ,eigenlijk is alles mooi .
    En ga heerlijk genieten van je vrije dagen .
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  3. Hoi Cindy wat leuk dat je volger bij me bent geworden. Heb ook even bij jou rondgeneusd en wauw wat een schitterende kaarten maak je, super. Ben ook meteen volger bij jou geworden zodat ik er nog vaak van kan genieten.
    Groetjes van Anita

    ReplyDelete
  4. Wauw Cin, wat heb je een prachtige kaart gemaakt. En Tilda is zo mooi ingekleurd, ik denk dat ik de distress markers ook mijn verlanglijstje ga zetten.
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  5. Wow!! stunning card Cindy, love the colour combo and I adore that sweet Tilda. Thank you for joining in our shaped card challenge over at Totally Tilda, hope to see your fab work again soon. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    ReplyDelete
  6. Love your fabulous card, adorable Tilda and such pretty details.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp challenge.

    luv
    Debby

    ReplyDelete
  7. Hoi Cindy
    ik ben even op je Blog wezen neuzen wat een schitterende creatie maak je, ik ben gelijk volger geworden zo hoef ik niet meer te missen

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  8. Adorable Tilda creation Cindy, love the shape and detail and those colours are gorgeous!
    Thanks so much for joining us at Totally Tilda with a shaped card and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    ReplyDelete
  9. Wat een schatje is het zeg, en die Tilda is zo leuk, krijg gewoon zin in de lente :-D. Ook schitterend afgewerkt met het bloemstukje. Ik ben ook maar gelijk volger van jou geworden, dan hoef ik niets te missen.
    Groetjes Alexandra

    ReplyDelete
  10. wat een mooi totaalplaatje heb je er weer van gemaakt Cindy.
    Vrolijk Pasen...liefs Ghea

    ReplyDelete
  11. WOW, I love the sparkly butterfly and all those gorgeous flowers! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    ReplyDelete
  12. Gorgeous card Cindy, so sweet and pretty & so beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps & Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    ReplyDelete
  13. Hi Cindy ,long time follower .This is a beautiful easle card .Love the paper , colour and image .The embellishing is amazing .
    hugs Shirley-Anne

    ReplyDelete
  14. Wat een schitterende kaart zeg, woww
    zo mooi en die kleuren en vorm, ik
    ben er weg van, prachtig gemaakt.
    Geniet nog van je vrije daagjes.
    Leuk dat je de candy gewonnen hebt ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  15. Stunning card, Cindy. Beautiful image and fabulous embellishments. My favourite colour is purple, LOL.
    Looking forward to working with you.
    Hugs,
    Sandy

    ReplyDelete
  16. Wat een schitterende Easel heb je gemaakt Cindy! Je hebt veel aandacht aan je details besteed, het ziet er super uit. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    XX Inge

    ReplyDelete
  17. Gorgeous easel card and such fabulous blooms, it looks awesome. Thanks for joining us at at Simply Magnolia. Tracy xx

    ReplyDelete
  18. Great shape love the butterflies punched at the top, gorgeous, thanks so much for joining us at Totally Tilda, good luck!

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!