Thursday, March 21, 2013

Sweet Baby Girl





Vandaag een keer een ander soort kaartje dan jullie van mij gewend zijn. Ik wilde al een hele tijd een keer een baby kaartje maken, aangezien ik me daar nog nooit aan gewaagd had. Nu is het zo dat een vriendin van ons met 2 weken uitgerekend is en de 28ste een cliënte op mijn werk. Beide dames krijgen een meisje dus had me bedacht dat ik altijd later nog kan bedenken voor wie de kaart uiteindelijk echt wordt. Ik wilde in ieder geval geen standaard kaartje maken, want ja tussen al die babykaartjes wil ik natuurlijk wel dat mijn kaart opvalt ;-)! 

Today I made a different card then usual. I wanted to make a babycard for a while, 'cause I never tried that before. At work one of our clients is pregnant en due in a week, as well as one of our friends, who is due in two weeks. Both women are having a baby girl, so I thought that I would figure out who gets the card after I finished it ;-). I definitely wanted to make a card that would be an eye catcher next to all those baby cards ;-).



Het is dus een kaartje is de vorm van een kinderwagen geworden. Ik vond dit idee via Pinterest, wat overigens echt zo'n handige site is, echt een aanrader! Het is een digitaal prikbord, waarbij je verschillende borden aanmaakt en alles wat je tegenkomt op internet kan 'pinnen' op één van je borden. Natuurlijk kun je ook weer van anderen hun bord dingen pinnen. Echt leuk! 

So I made this card in the shape of a baby pram. I found this idea on Pinterest, which is a great website! 




















Goed terug naar m'n kaartje. Ik heb de vormen zelf uitgeprint en uitgeknipt op cardstock en designpapier; ik heb geen mallen die zo groot zijn namelijk ;-).  De tutorial van de kaart kun je hier vinden. 
Verder heb ik natuurlijk weer een magnolia stempel gebruikt en zelf nog een tekstdigi gemaakt. Verder nog wat lint, kant en bloemen en het geheel afgewerkt met stickels, parels en hotfix steentjes. De blaadjes zijn gemaakt met een mal van Marianne Design. 
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben erg tevreden met het resultaat :)!




Ik wil graag met de volgende challenge mee doen / I'd like to enter the following challenges:
HobbyVision Challenge blog - Foto Inspiratie (20 april)
2 Sisters Challenge Blog - Challenge #135 Flowers of Spring (22 maart)
Bunny Zoe's Crafts - Challenge March Girly (30 maart)
Deep Ocean Challenge blog - Challenge #47 Cute and Cuddly  (tot 24 maart)
Make it Monday - MIM #132 (tot 24 maart)


I printed the scallop and circles on carstock and designpaper and then cut them by hand; I don't have dies this size ;-). The tutorial on who to make this really cool pram can be founded here
I used a Magnolia stamp ofcourse and designed a matching digi sentiment. Together with some ribbon, flowers, pearls etc. I finished the card. The leaves are made using a die from Marianne Design. I can't wait to hear what you think!


8 comments:

  1. Waauw ... gaaf! Nu nog een dochter ... oh nee, die heb ik al.
    Groetjes van je paps.

    ReplyDelete
  2. Wat heb je dit gaaf gedaan! Ik vind het supermooi! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  3. Hallo Cindy, wat heb je dit mooi gemaakt, ik zit met open mond te kijken, wat een prachtige creatie, wat zo leuk is dat je ook de achterkant laat zien, ik vind het prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  4. wow what a beautiful project,so many wonderful details and pretty embellishments
    Thanks for joining us at MIM and good luck
    tracey x

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy

    Wauw dit ziet er echt super mooi uit heel leuk gedaan .
    Dat pinterest is ook heel verslavend hè ???

    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  6. Nou opvallen zal je kaart zeker, jeetje zeg wat schitterend gemaakt !
    Ik vind hem helemaal geweldig,
    super papier en details ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Wow Cin, wat heb je dit mooi gemaakt. Alles klopt, mooie stempel, mooi papier, mooie bloemen. Super.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  8. Super leuk en lief kaartje! Leuk ontwerp met de kinderwagen. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!