Monday, March 25, 2013

The Big Day




Vandaag een kaartje afgemaakt waar ik al een tijdje mee in m'n hoofd liep. Eén van mijn collega's zal in augustus met zijn vriendin gaan trouwen en ik begreep wel eens van hem dat zij ook zo'n creatieve dame is. Dus wat is er dan leuker dan een kaartje maken voor hen, of ja vooral voor zijn vriendin natuurlijk ;-)! Dus bij deze mijn allereerste trouwkaart ooit :D! En ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm zelf echt super vind geworden, dat mag ook wel een keer toch ;-)?! 

Today I mad this card that I've been thinking about for quite a while. One of my co-workers is going to get married this August and he told me that his girlfriend is also into crafting and stuff. So what else to do then make this girl an great wedding card! So this is my first wedding card ever and I'm actually really happy with the result, I think it's a really pretty card, if I can say that from my own creation ;-)?! 



Ik heb de kaart ook gemaakt voor een aantal challenges, maar met name voor de challenge van De Creatieve Zebra; daar is deze week een Bingo Challenge maar ook een DT call en vooral dat laatste zou ik toch wel heeeeeeeel erg leuk vinden :D!! Voor de bingo heb ik gekozen voor het rijtje: roze / stans / bedeltje.

I also made this card to enter some challenges, but especially the Creatieve Zebra this week, they have this cool Bingo Challenge but also a DT call and I would love to be considered of course :D!  For the Bingo I chose Pink / Die / Charm. 



Ik wil graag met deze challenges mee doen / I'd like to enter these challenges:
De Creatieve Zebra - Challenge #12 Bingo! (Roze / Stans / Bedeltje) (31 maart)


Oké even terug naar de kaart. Ik heb een oude freebie van Saturated Canary gebruikt, als ik het goed heb heet ze Fancy. Ze is ingekleurd met Distress Markers. Ook heb ik voor de eerste keer één van mijn nieuwe aanwinsten gebruikt; twinkling H2O's. Ik ben echt verkocht, zo mooi glitterend effect! De rand heb ik met de hand geborduurd. Verder een Cheery Lynn stans voor de swirl en een doiley die ik heb bewerkt met glimmer mist. Aan de binnenkant zit een gedichtje zoals jullie kunnen zien. Ik vind dat toch iets persoonlijker en mooier dan 'groetjes Cindy' ;-). 
Zo hier hou ik het weer bij ;-) Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, en natuurlijk weer bedankt voor jullie lieve reacties telkens weer, ik vind ze geweldig!

Well back to my card. I used this old freebie from Saturated Canary, called Fancy. She's colored with Distress markers and Twinkling H2O's; I just love that sparkly shiny effect! I also used some liquid pearls and stitched the border to finish the image. I used a Cheery Lynn die for the swirl and a paper doiley that I sprayed with Glimmer Mist. Inside there's a little poem; I find that better suited then 'Love, Cindy' ;-) free translated it says: 



Love 
for now, for later, for tomorrow
Love to care for each other
Love to give and to take
Love for every day of our lives
Without love the world is cold
Without love life is standing still







Well that's about it I guess, I'd like to hear what you think of this card! Thanks again for those sweet comments every time, they mean the world to me! 



12 comments:

  1. Ooooo Cindy, wat een beauty, meisje wat zal je hier lang mee bezig zijn geweest, maar wat is het een prachtige creatie, heerlijk om zoiets moois te mogen zien voor je gaat slapen, dank je wel.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Exquisite .Your colouring is amazing on this beautiful image .Thanks for sharing on Make it Monday

    ReplyDelete
  3. Wow, deze kaart is echt prachtig! afbeelding is echt heel mooi ingekleurd en die glitter erop is zo mooi! Succes met de DT call! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  4. Wauw super mooie kaart en een prachtige kleur is het weer .
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  5. Wauw, een prachtige kaart Cin. Ik heb het afdrukje ook, die Saturated Canaries zijn super hé.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  6. Hoi Cindy,

    Wat een mooie kaart!!
    Het is inderdaad een plaatje geworden!! Ik snap dat je er trots op bent want ze is echt super! Dus ik weet zeker dat ze 'm mooi gaat vinden ;)
    Liefs, Linda

    ReplyDelete
  7. Hi sweetie, your creation is absolutely gorgeous,thank you for joining us at Saturated Canary this time huggles Pops x x x

    ReplyDelete
  8. What a beautiful card! Love the soft colors and I'm so impressed by your coloring - her hair looks fantastic! I came over from MIM to visit.

    ReplyDelete
  9. WOW, so so pretty.
    Thanks for joining us at sentimental sundays challenge this week.
    Hugs,
    Archana
    www.craftycity.com
    www.craftcave.blogspot.com

    ReplyDelete


  10. I saw your beautiful creation on Make It Monday and had to visit and take a closer look. Gorgeous! TFS!

    My entries are: #4, #207, #213, and #236.

    I would love to have you visit my blogs: Paper and Scraps Creations by Julia and My Art... Healing The Soul.

    Hugs,

    Julia<br /

    ReplyDelete
  11. Wat een beeldschoonkaartje is dit Cindy een toppertje, je kan met deze kaart ook aan mijn trouwcandy meedoen......Liefs ghea

    ReplyDelete
  12. Hi Cindy hier nog een keer nog van harte gefeliciteerd met eerste plaats.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!