Tuesday, April 9, 2013

A Little Hello




Daar ben ik weer met een nieuw kaartje! Bedankt voor al jullie super lieve reacties op mijn eerste DT kaart voor Make It Monday. Ik heb me stiekem hartstikke zitten verheugen op een plek in een Design Team en nu is het dan zo ver. Misschien is het jullie al opgevallen dat ik inmiddels een pagina heb gemaakt voor de teams waaraan ik deel neem, nu staan er nog twee, maar binnenkort zullen er nog twee bijkomen ;-). Zolang gewacht en nu in nog geen twee weken 4 teams....én ik kan geen nee zeggen én ik ben veel te enthousiast dus ik heb lekker tegen alle vier ja gezegd ;-)! 

It's me again, with a new card. Thanks for all your lovely comments on my first DT post for Make it Monday. I couldn't wait to join a Design Team to be honest....So mabye you noticed that I added a page with the teams that I joined. As you will see now there's still two but soon I will add two more ;-). I was asked to join four teams in last then two weeks, so I'm a bit overwhelmed by all those compliments, but I just couldn't say no to any of them 'cause I feel so honored and I just love to craft :D!



Zo even naar mijn nieuwe kaart. Ik moet zeggen dat ik hoop dat ik nog wel af en toe gewoon een kaartje kan maken omdat ik er zin in heb en niet omdat ik iets moet aanleveren, maar goed dat zou dan mijn eigen schuld zijn ;-). Nu had ik vandaag in ieder geval lekker de tijd om te knutselen en heb ik dit kaartje gemaakt. Het plaatje is een Bestie getekend door Sherri Baldy. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze super lieve, stoere meiden met ontzettend grote ogen :D! Het kleuren is wel een uitdaging omdat ik stug met m'n ditsress markers wil door kleuren ;-). M'n Spectrum Noir zouden makkelijker zijn denk ik maar ik hou wel van een uitdaging :D. 


Well on to my new card. I used a Bestie for this card, by Sherri Baldy. I fel totally in love with these sweet, big eyed girls :D! They are a bit challenging to color using my Distress Markers...I could really make it myself a lot easier coloring with my Spectrum Noirs, but I like a challenge and I'm stubborn, even to myself ;-).





















Ik heb ervoor gekozen lekker vrolijke lente kleuren te gebruiken. De combi rose en bruin is één van mijn favoriete en ik zag dat ik de laatste paar keer eigenlijk alleen maar wat sombere kleuren gebruikt heb, Nu dus niet en een lekker vrolijke kaart gemaakt. Ik heb op het plaatje nog wat Stickels en Liquid Pearls gebruikt en een deel ingekleurd met Twinkling H2o's. De tekststempel had ik op mijn laptop staan en uitgestanst met een Go Kreate mal. De andere vormen zijn ook gemaakt een Go Kreate mal. Verder natuurlijk een Cheery Lynn Swirl en mijn favoriete Tonic Vlinders :D! Dit keer geponst uit designpapier. 

I chose some bright happy colors, cause I've been using more brown and a bit darker colors the last couple of cards that I made. So I wanted happy and spring :D! I used on of my favorite combos; Pink and Brown. On the image I used Stickels, Liquid Pearls and Twinkling H2o's. The sentiment I found on my laptop and cut it with a Go Kreate die. The other shape is also made with a Go Kreate die. Of course I used my favorite Cheery Lynn die and Tonic Butterflies. Those are punched out of design paper this time. 

 


Ik graag aan de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:

Tot slot wil ik nog even blij kwijt dat ik twee challenges heb gewonnen :D. Met mijn trouwkaart ben ik 1e geworden bij de Creatieve Zebra en met mijn Honey kaart stond ik in de top 3 van Sketch N Stash.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en tot snel!

To finish this post I'd like to tell you that I won two challenges (for the first time :D). With my 'The big Day' card I became first at the  Creatieve Zebra and with my Honey card I made to the top 3 at Sketch N Stash
Thank you so much for all your lovely comments and I'll see you soon!





20 comments:

  1. Wat een lief kaartje

    En wat een mooie creaties maak je, super.

    Leuk dat je mijn blog volgt en bedankt voor je reactie op mijn kaart,ik volg nu ook jou blog, want je blog ziet er super leuk uit.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  2. Such a very pretty card Cindy, thanks so much to sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    ReplyDelete
  3. wauwww wat een gaaf kaartje met een hoop mooie details

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  4. Wauw Cin,

    Gaaf hoor!! enne NOG 2 teams?? Dat is een eer! EN.. idd veels te leuk om te weigeren ;) haha ik snap 't héél goed!
    Je kaartje is ook echt mega mooi! Mooie combi's en mooie details! ;)
    Xxx Linda

    ReplyDelete
  5. Prachtig kaartje, en erg mooi ingekleurd.
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  6. Heel mooi gedaan en wat een leuke stempelafdruk. Helemaal te gek I LOVE IT.

    Liefs van Jolanda

    ReplyDelete
  7. Een hele mooie kaart Cin en gefeliciteerd met je DT plaatsen en en de gewonnen challenges.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  8. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind hem prachtig en wauw wat geweldig dat je in zoveel teams zit inmiddels en ook nog 2 x gewonnen, wat zal jij genieten zeg, en helemaal terecht want je kaarten zijn dan ook prachtig.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  9. Heel mooi!!!
    En gewoon door blijven kleuren hoor met je Distressmarkers, doe ik ook... Hihi

    Gr Anja

    ReplyDelete
  10. Your card look gorgeous!!!
    Good luck to the challenge!

    If you wish, come on my blog ... If you want, you can become a Member? Please! ... I'd be honored

    ReplyDelete
  11. OH I LOVE LOVE LOVE your card, it is sooo beautiful....

    XOXO
    Sherri

    ReplyDelete
  12. This is really pretty Cin. Love the gorgeous embellishments and lovely bling. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    ReplyDelete
  13. Someone was playing with colors - love it! :)

    ReplyDelete
  14. Hoi Cindy,
    Wat geweldig dat je ons DT-team komt versterken. Je kaarten zien er allemaal geweldig uit dus dik verdiend!

    Groetjes Inge
    DT Simply Magnolia.

    ReplyDelete
  15. Too cute Cin! This image is just adorable and i love your desing and colour combo!

    Thanks for joining us at Bunny Zoe's Craft Challenge this month :)

    Hugs, Franz.

    ReplyDelete
  16. Thanks for joining us at allsorts tracy x

    ReplyDelete
  17. gorgeous creation hun thanks so much for joining us at PTW hugs Jill xx

    ReplyDelete
  18. Prachtige kaart, Cin! Wat een leuke details.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de VOORJAARchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!