Monday, April 29, 2013

De Creatieve Zebra Challenge #17 - Alles Mag! / Anything Goes!




Het is maandag en dat betekent dat vandaag ook mijn eerste DT post voor de Creatieve Zebra een feit is!
Deze week hebben we als thema Alles Mag!, lekker makkelijk dus, want tadadada....... alles mag ;-)!

It's Monday so time for my first post for the Creative Zebra. This week our theme is Anything Goes, easy right ;-)?

Onze sponsor voor deze week is Jacobi / Our sponsor this week is Jacobi


Jacobi Hobby & Creatief is sinds 1973 aktief in de in- en verkoop van creatieve hobbymaterialen.
Een enthousiast team van 9 medewerkers zorgt er voor dat u in onze winkel vakkundig wordt geholpen
en dat al uw bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt en verzonden naar alle delen van de wereld.
Onze speerpunten zijn daarbij het snel leveren van nieuwe artikelen op hobbygebied tegen een scherpe prijs."

Jacobi stelt deze super prijs ter berschikking voor onze random.org winnaar!



Voor deze challenge konden ook de dames van het DT natuurlijk een fantasie de vrije loop laten en dat heb ik dan ook lekker gedaan ;-). Dit is wat ik ter inspiriatie gemaakt heb:

For this challenge the ladies form the DT also could make about anything, so I did. I made this Cupcake shaped birthday card for some inspiration :).


Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Tilda /Word Sentiment
Color medium - Distress Markers and pads
Papers  - Basic Grey Kioshi Paper pad 
Dies - Spellbinder Floral Oval / Marianne Design Collectibles Heart
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers / Pearls 
Other - Ranger Stickels
Tools - /



Hopelijk doen jullie lekker allemaal mee met deze challenge en zie ik je terug bij de Creatieve Zebra

Hopefully everybody joins the challenge over at the Creative Zebra, see you there!


4 comments:

  1. Wat een super leuke en vrolijke creatie Cindy

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. Wat is die super geworden je kaart Cindy, ik vind hem prachtig. En wat een schitterende prijs zeg. Ik ga mijn best weer doen.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  3. Hoi Cindy,
    Wat leuk dat je in het DT zit van de Zebra, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, leuke challenge en prachtige prijs..Liefs van Ans

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!