Sunday, April 28, 2013

Fairy Dust Tilda















Nog op de valreep vandaag een kaartje afgemaakt. Ik had me eigenlijk voorgenomen om lekker een weekend lang te knutselen maar er kwamen allerlei dingetjes tussendoor. Allemaal leuk hoor daar niet van, maar ik baalde stiekem wel een beetje toen ik om 20.15u vanavond EINDELIJK aan de knutsel kon ;-)! Gisteren zijn mijn vriend en ik naar het Omniversum in Den Haag geweest. Ik kon me er niet meer veel van herinneren  aangezien de laatste keer dat ik daar was waarschijnlijk ergens tijdens mijn basisschooltijd was....Maar ik vond het wel erg leuk! We zijn naar 'The Flight of the Butterflies' geweest. De film vertelt het verhaal over een wetenschapper en diens vrouw die hun leven hebben gewijd aan het onderzoek naar de Monarch vlinder en dan vooral het raadsel van de plek waar de vlinder overwinterd. Een erg mooi verhaal en de beelden zijn fantastisch!

So I finally found time to finish a card. I actually planned a crafting weekend, but I ended up being busy with a kinds of other things....fun things but I was glad when I finally sat down at 8pm tonight. 
Last night my boyfriend and I went to see the IMAX movie Flight of the Butterflies and it was amazing! 



Goed terug naar m'n kaartje ;-)! Omdat er vannacht en morgen bij 3 blogs waar ik in het DT zit een nieuwe challenge start, had ik me bedacht dat ik het wel leuk vond even een, zeg maar, eigen kaartje te showen. Ik heb mezelf vorige week getrakeerd op de Oval Florar mal van Spellbinders en ik ben ik er heeeerlijk mee aan het spelen :D. 

Well on to my card. This Monday there are three blogs, where I'm part of the DT, opening a new challenge so it's a busy day today. I decided to show one of my own cards tonight, so I was glad that I had time to finish it and use some new materials. Last week I bought the Spellbinders Floral Oval die and I love it :D!

 

Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Fairy Dust Tilda   
Color medium - Distress Markers and pads
Papers  - Pion From My Heart II / Bo Bunny Flutter Butter
Dies -  Spellbinders Classic Circles / Spellbinders Floral Oval / Cheery Lynn Lacy Corners / Nellie Snellen Fancy Frames (tag)
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers / Pearls / Rolled Paper Roses / Ribbon / Maja Road Heart Pin 
Other -  Ranger Archival / Clear Embossing Powder / Ribbon /HotFixx Rhines
Tools - Tonic Paper Distresser / Distress Pad Gathered Twigs / Liquid Pearls Platinum Pearl / Stickels




CHALLENGES

Ik hou het maar weer even kort, zometeen nog even neuzen tussen alle mooie creaties van mijn mede bloggers terwijl ik in bad lig ;-)! Morgen begint weer een werkweek....nog een dagdienst, late dienst en een slaapdienst en dan heb ik lekker 10 dagen vrij :D! Heb er zin in, ben er aan toe om even bij te tanken....aangezien Nicky niet vrij is, moet ik gaan bedenken wat ik ga doen, maar ik zal in ieder geval lekker therapeutisch tijd doorbrengen met frobelen :D! Een fijne week allemaal!

Well that's it for today....I'm gonna take a bath and look trough all of those beautiful creations of my fellow blogger ladies ;-)! This week I need to work for 4 days and then I have a little vacation for 10 days....my boyfriend needs to work tough so I'm gonna think about everything that I can do....I'm sure I'm gonna be crafting for most of the time ;-). Well have a good week everybody, enjoy!



17 comments:

  1. Hele mooie kaart ik ben gek op die mal het doet het zo mooi

    Groetjes Rebecca

    ReplyDelete
  2. Het is weer een beauty Cindy, mooie mal is dit hè, jij hebt hem prachtig op je kaart verwerkt, ik ben ook helemaal weg van de bloemen, het is een schitterende kaart.
    Ik ga nu snel naar bed, tot de volgende keer.
    Lieve groetjes, Corrie

    ReplyDelete
  3. Beautiful card Cindy ! Love everything here.
    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia.
    Hugs,
    Christy

    ReplyDelete
  4. Gorgeous card, love the flower arrangement
    Thanks for joining us at lovely hAnglar or sweet magnolia challenge
    Hugs
    Kat xx

    ReplyDelete
  5. Oh wauw Cindy wat een topkaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal het einde. Super.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  6. Ja deze mal is geweldig, ik ben pas
    ook overstag gegaan, zo super, maar
    je kaart is nog mooier, wowww wat
    veel moois op te zien ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Hoi Cin,

    Alweer zo'n lieverdje!! Ik heb overal je kaartjes te voorschijn zien komen! Je zal het wel suuuuuuuuuuuuper naar je zin hebben met al die DT's! Geniet ervan! Xx

    ReplyDelete
  8. Oh I love the soft vintagey feel of this card and all those gorgeous coloured flowers. The butterflies are lovely too. Thanks for sharing it with us at Totally Tilda this time.
    hugs
    Dawn xx

    ReplyDelete
  9. Wauw Cindy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg! Bedankt voor je deelname aan onze LHOSM Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    ReplyDelete
  10. Very cute!! Great use of the buttons for the button it up challenge at MDUC this week....... hugs, Janiel

    ReplyDelete
  11. Gorgeous card... lovely image and design - with such fabulous colouring.

    Thanks for sharing with us at Totally Gorjuss this time..

    Hugs
    Christine x

    ReplyDelete
  12. Beautiful card! Thanks for joining us at MDUC this week. Hug, Janne

    ReplyDelete
  13. WOW!!! Your card is beautiful! I love this Tilda and all your gorgeous flowers. The oval die is to die for! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    ReplyDelete
  14. What a beautiful creation. Love everything about it. Thanks so much for sharing with us at Totally Tilda this time. Jen xx

    ReplyDelete
  15. Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    ReplyDelete
  16. Gorgeous card Cin, so sweet and pretty.
    Thanks for joining us at Totally Tilda & Addicted To Stamps
    hugs
    Mandy xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!