Sunday, April 21, 2013

First DT Simply Magnolia - Pocket Card









Well this is it ;-)....My first Sunday as a Design Team member for Simply Magnolia. As you all probably can see I love Magnolia so being part of the Simply Magnolia DT is a delight ;-)! The theme for this challenge is to make a Pocket Card. I never made one before, so I began right away when I found out that a Pocket Card would be my first DT card. Of course I needed to wait with showing you girls this card so that same night I made the Sitting Tilda with Butterfly card for our friends :D!

Nou het 'moment supreme' ;-)....Mijn eerste keer als Design Team member voor Simply Magnolia. Zoals jullie allemaal wel kunnen merken aan mijn kaarten, ben ik verliefd op Magnolia dus deel uit maken van een Magnolia team vind ik fantastisch :D! Het thema voor deze challenge is het maken van een Pocket Card (of zig-zag kaart). Nu had ik dat nog niet eerder gedaan dus toen ik ontdekte dat dat het thema was ben ik gelijk aan de slag gegaan. Natuurlijk moest ik wachten tot vandaag om de kaart te kunnen laten zien dus heb ik toen gelijk de kaart gemaakt met Sitting Tilda with Butterfly voor onze vrienden die net een dochter gekregen hebben. 






I'm so sorry if I haven't visited (or commented) all of your beautiful blogs lately....This week was just crazy at work I couldn't find the time to leave comments. But I still check out everything you ladies make :D! I think the next few weeks aren't going to be a lot different, so I'm sorry! But I hope that find some more time soon!

Sorry dames, als ik de laatste week wat weinig reageer op alle blogs. De afgelopen week was echt te druk op het werk en kan gewoon geen tijd maken om rustig alles te bekijken en te reageren op al het moois wat iedereen maakt. Ik hou natuurlijk wel bij wat iedereen maakt hoor :D! Ik ben bang dat de komende week niet anders zullen zijn dus sorry daarvoor alvast! Hopelijk vind ik snel wat meer tijd om weer te reageren bij iedereen!



Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Tilda in Summer Rain  (Sweet Rainbow collection 2011) 
Color medium - Distress Markers and pads
Papers  - Studio Light Paperpad / Glitter paper (Brand unknown)
Dies - Go Kreate Large Frame Frilly #4 / Go Kreate Concentric Tags #1 / Cheerly Lynn Fanciful Flourish B117
Punches - Borderpunch (Hobbyvoordeel)
Embellishments - Mulberry Paper Flowers / Pearls / Ribbon / Little Pegs
Other -  Poem (Google Rain) 
Tools - Tonic Paper Distresser / Distress Pad Gathered Twigs


This Challenge is sponsored by:

AND


Well that's it for this post! Hopefully you find some inspiration to join the challenge over at Simply Magnolia. Be sure to check out the blogs from the other DT ladies for some more ideas for this Pocket Card, good luck :D!

Nou dat was het wel denk ik zo. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren en doe je gezellig mee aan de challenge bij Simply Magnolia. Vergeet ook niet langs te gaan bij de blogs van de andere DT dames voor nog meer ideeën voor deze leuke Pocket Card. Succes! Hopelijk zie ik je bij Simply Magnolia! 




11 comments:

  1. Just so soft and lovely Cin...congrats on your new DT spot!!!

    Rina

    ReplyDelete
  2. Hoi,

    Leuke eerste kaart hoor.En leuk modelletje ook.

    Gr Anja

    ReplyDelete
  3. Supermooie kaart. Mooi van kleur en een leuk model.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een supermooie kaart heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy,
    Wat een beauty is het weer! Leuk model en zo prachtig gekleurd. Een echt kunstwerkje! Liefs, Cindy

    ReplyDelete
  6. Je eerste kaart voor Simply Magnolia is gelijk een binnenkomer als designer, wat een schat van een kaart Cindy, mooi gekleurd, ik vind je kaart schitterend.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  7. Hi Cindy, Absolutely beautiful pocket card, loving those vintage colours. Hope you had fun making your first pocket card, it's wonderful. Tracy xx

    ReplyDelete
  8. Een prachtig kaartje Cindy, een goed begin aan je nieuwe DT schap. Ik kijker naar uit om met je samen te werken.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  9. mooie kaart gemaakt.
    veel succes in dat DT-team. veel plezier.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!