Wednesday, April 24, 2013

Fran-Táge and Fabric Flowers




Een beetje laat maar wel een nieuw kaartje :D en het nieuwtje dat ik met mijn Little Baby Girl kaart heb gewonnen bij You, Me and Magnolia. Super leuk en een hele eer natuurlijk :D! Ik heb de laatste dagen echt veel te druk op m'n werk en dan ben ik altijd geneigd een beetje apatisch voor de tv te gaan hangen omdat ik me nergens meer toe kan zetten.....en dan krijg ik dus op een gegeven moment last van afkick verschijnselen ;-). Vanmorgen uit de slaapdienst gekomen en eigenlijk voor de eerste keer écht oke geslapen dus vanmiddag even naar scrapdelight geweest om inspiratie op te doen en de hele avond lekker zitten fröbelen!

A little late at night, but I'm back with a new card :D! Last couple of days have been crazy at work and I just couldn't get myself to my craft room, I was so tired! Last night I finally slept quit okay at work  so I filled my energy back a bit. So I went shopping this afternoon and just crafted the whole night, I love it :D!


Op deze kaart heb ik wat nieuw speelgoed gebruikt; je zal het waarschijnlijk al bij meerdere bloggers gezien hebben....ik heb het over Fran-Táge. Echt heel leuk spul, waarvan ik voor nu de Mica Fragments heb gebruikt. Ben heel lang bezig geweest, maar het resultaat vind ik zelf echt super :D! Part Princess Tilda heb ik ingekleurd met Distress Markers en Pads. Vervolgens heb ik de Mica aan de zijkanten geplakt met Sticky Glue. Dit laten drogen en daarna met Versamark en Distress Inkt bewerkt. Hier clear embossing poeder over geen gestrooid en verwarmd. Ik vind het echt geweldig! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

I used some new toys with this card, Fran-Táge. Really cool stuff, I've used Mica Fragments. It took me quit some time, but I love the result! 





Ik wil met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:



Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Princess Party Tilda   
Color medium - Distress Markers and pads
Papers  - Maja Vintage Summer Basics 1905 / My Minds Eye Life Stories
Dies - Joy! Crafts Floral Flourish 6003/0008 / Spellbinder Rose Creations / Memory Box Isabella Butterfly / Embossing Folder Craft Concepts Go Kreate Concentric Tags #1
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers / Pearls / Vintage Brads
Other - Stampendous! Fran-Táge Mica Fragments / Versamark / Clear Embossing Powder /Tule / White Fabric / Ribbon
Tools - Tonic Paper Distresser / Distress Pad Gathered Twigs / Liquid Pearls Platinum Pearl





Ik hou het lekker kort vandaag, en ga zo m'n bed in. Morgen een vrije dag dus hopelijk nog tijd om wat kaarten af te maken, want m'n planning loopt in de soep ;-). Bedankt voor al jullie ontzettend lieve reacties op mijn vorige posts en vergeet niet mee te doen met mijn candy, je hoeft er als volger bijna niets voor te doen :)! 
En mocht je het leuk vinden nodig ik je graag uit om je stem op onze top 5 uit te brengen bij het Fashionista Challenge blog, het is 2 tellen werk en leuk om te bekijken wie de top 5 gehaald hebben :D!  

Well that's it for today, I really need to sleep. Tommorrow I've got a day off, so hopefully I got some time to craft, 'cause my planning for all the DT cards isn't doing wel ;-)! 
I also want to remind you all that the voting is started at the Fashionista Challenge blog, so I would love for you to take a minute and vote for your favorite in our Top 5 :)!
I'm off to bed....Thank you all for those sweet and lovely comments on my last posts, I love to read them :D! 



18 comments:

  1. Ik zit hier weer te smullen natuurlijk, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, met héle mooi kleuren, 1 ding vind ik zo zonde, dat je je prachtige naam afgekort hebt naar Cin, weet je waarom?
    Mijn kind heet ook zo,jij bent ook volger van haar,,,,, ik werd altijd boos als ze Cin tegen haar zeiden, weet je wat ik dan als antwoord gaf, als ik die naam mooier had gevonden had ik haar wel Cin genoemd, lief meisje het is geen kritiek hoor, maar ik vind je naam zo mooi, net zoals je prachtige creaties.
    Rust nu maar lekker uit, want nachtdiensten hakken er behoorlijk in, wij moeten wel genieten van al je prachtige creaties die je maakt.
    ik ben nu al weer nieuwsgierig.
    Liefs Corrie

    ReplyDelete
  2. Wat is dit weer een prachtige kaart Cin. Zo mooi, je hebt je nieuwe "speelgoed" goed gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  3. Hoi Hoi

    Wat een prachtige kaart is het weer en een prachtige kleur zo .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    ReplyDelete
  4. Wat een schitterend kaartje weer Cindy
    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  5. Wowwwwwww wat een mooie easkaart heb je gemaakt met vele leuke details op je kaart. Bedankt voor je deelname bij TFMC, Groetjes Marga.

    ReplyDelete
  6. Wat een supergave kaart geweldig

    Groetjes Rebecca

    ReplyDelete
  7. Waauw Cindy,
    Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Echt een lust voor het oog! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  8. Wat een schitterende kaart zeg, woww
    daar zit wat werk in, maar een heel
    mooi resultaat waar je trots op kan
    zijn ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt Cindy, ik vind het helemaal geweldig, wat een beauty, super.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige creatie. Erg mooi ingekleurd en prachtige details.

    Groetjes, Astrid.

    ReplyDelete
  11. Beautiful card, thanks for joining us at AGOAC. Good Luck!

    Donna x

    ReplyDelete
  12. Wat een super leuk kaartje.
    En Tilda is ook erg schattig.
    ik vind de kleuren die je heb gebruikt erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  13. Love to see these tones with magnolia stamp! :) I think it is great!

    ReplyDelete
  14. Hoi Cin,

    Weer een mooie kaart!! super leuk te zien! Xx

    ReplyDelete
  15. Wat een beauty!
    Prachtig gedaan zeg!
    Ben inmiddels ook je volger geworden! Werd wel tijd.....hihihihihi...
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!