Monday, April 15, 2013

Make It Monday #136 With Bugaboo Stamps





Another Monday, Another MIM! This week we are sponsored by Bugaboo Stamps, who is generously offering our winner  a prize of 7 single digi's of the winners choice! So hurry up and join the weekly party! All you have to do is sharing a paper craft project with the rest of us and leave a lovely, amazingly sweet comment on one of your fellow papercrafters, how easy is that?!

Het is weer maandag, dus weer tijd voor een nieuwe Make It Monday. Deze week worden we gesponserd door Bugaboo Stamps. De winnar mag 7 digi's uitkiezen! Dus opschieten en mee doen ;-)! Het enige wat je hoeft te doen is het inzenden van een leuk project (van papier) en een reactie achter te laten bij één van je mede MIM'ers. Zo makkelijk kan het zijn ;-)!
Het DT is weer aan de gang gegaan om wat mooie inspirerende projecten te maken, en hier onder zie je wat ik er van gemaakt heb :).

To see what you can do with Bugaboo, the DT made some beautiful projects. This is what I came up with:


I've used  Mothers Day Girl and used the tutorial from Mariska for the 3d effect. The card is bit different then I'm used to make, simple without flowers or butterflies ;-). I thought I could challenge myself not using the standard embellishments. The frames are made with a Nellie Snellen die, the corners with a MFT die. The design papers are Basic Grey and Kars. 


Voor deze kaart heb ik 'Mothers Dat Girl' gebruikt en de tutorial van Mariska voor het gebruiken van 3D. Dit keer dus een wat andere kaart dan jullie gewend zijn.....ik zie je denken 'waar zijn de bloemen en vlinders?!'. Om toch te voorkomen dat ik wat voorspelbaar wordt, mijzelf uitgedaagd en iets anders gemaakt ;-). De vormen achter het plaatje zijn gemaakt met Nellie Snellen mal en de hoekjes met een MFT mal. Verder heb ik nog designpapier van Basic Grey en Kars gebruikt. 




















You can find some more inspiration at Make It Monday. Hope to see you there of course and be sure to check out the blogs of my fellow DT members for some more inspiration :D!

Voor meer inspiratie kun je een kijkje nemen op Make It Monday. Hopelijk zie ik je daar en vergeet niet de blogs van mijn mede DT'ers te bekijken om te zien wat zij gemaakt hebben :D!


PICK OF THE WEEK 

Now for my Pick Of The Week for last weeks MIM...................

# 91 Cathy

Cathy made this gorgeous card

Last week there were just so much beautiful entries! I found it very hard to pick one, but I decided that these weeks POTW needed to be Cathy. Cathy used blue and yellow for this card; colors I would never use myself. Because Cathy made this stunning card with these colors and I'm a bit jealous that she can create such a beautiful card with blue and yellow ;-)... she deserves to be my PoTW. The combination is really pretty  and all the embellishments match perfectly :D! A great job Cathy!

Afgelopen week waren er zoveel mooie inzendingen en ik vond het dus ook echt heel lastig om er eentje te kiezen. Maaaar het is gelukt en vooral omdat Cathy blauw en geel gebruikt heeft ; kleuren waar ik zelf niks mee kan en waarvan ik het dus heeeeeel knap vind dat Cathy er wel wat mee kan, en hoe?? Een geweldig mooie kaart en het zeker waard om even extra onder de aandacht te brengen :D!

See you all at Make It Monday! (I Hope ;-))



13 comments:

  1. This is AWESOME! I love love LOVE the dimension...and your POTW is AMAZING!
    Rene :D

    ReplyDelete
  2. Beautiful card! Love the 3D image, the die cut frames and the pretty paper.
    Lovely POTW too gorgeous lace and bead trim.
    Hugs,
    Sandy

    ReplyDelete
  3. This is such a fabulous card, Cindy. Love beautiful background paper you used and your great coloring on the cute image. Your POTW is amazing! ^_^

    ReplyDelete
  4. So very pretty Cindy, gorgeous colours and love the image and dimension..fabulous POTW, so beautiful and I love blue and yellow..

    Luv CHRISSYxx

    ReplyDelete
  5. This is terrific Cindy, your layers and dimension add such a wonderful touch. Beautiful coloring too! Your POTW is stunning. Have a great week.

    ReplyDelete
  6. Hi Cindy .Love your 3D effect for your beautiful creation .
    Your POTW has stunning embellishing .
    hugs Shirley-Anne

    ReplyDelete
  7. Het is weer een beauty, ik mis alleen de Nederlandse tekst, ik kan het wel een beetje vertalen, maar ik ken niet elk woord hoor, dus lieve schat denk ook een beetje aan je Nederlandse volgers A.u.b , ik kom hier altijd graag langs, dat weet je wel.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  8. Wat een schitterend kaartje
    prachtig zo in het 3D

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  9. Ik kom nog even bij je terug Cindy, dank je wel voor de Nederlandse tekst, dit had ik zelf zo nooit kunnen vertalen, ik begrijp het nu ook beter, dank je wel. Dat je kaart een plaatje is dat wist je al.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  10. Hi Cindy

    I love your card! The dimension you have created looks wonderful. What a fabulous way to use this image.

    Your POTW is a real beauty.

    Michelle :o)

    ReplyDelete
  11. Gorgeous card cin,love the colours and hopw you have added all the layers...
    fab POTW great minds think alike....lol
    tracey x

    ReplyDelete
  12. Great card popped over from MIM xx Jan

    ReplyDelete
  13. LOVE, LOVE, LOVE your card, and the 3d look is perfect!!! Your POTW is great. I linked over from MIM.

    Hugs, antonella :-)

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!