Friday, April 5, 2013

Sniff Sniff




Well after surviving every cold people around me tried to give to me for the last couple months it finally found me a couple of hours ago......I just can't stop sneezing :( And I need to work tomorrow of course....pfff hopefully I feel a bit better after a good night sleep and lots of tea with honey....

Zo nadat ik de afgelopen maanden meerdere keren alle griepjes, verkoudheden en anders malaises heb overleefd en uit de weg heb kunnen gaan, hebben ze me vandaag toch gevonden.....kan al een paar uur niet meer stoppen met niezen :(. En natuurlijk moet ik morgen werken....pff hopelijk voel ik me morgen wat beter na een goede nacht slaap en lekker veel thee met honing....

Well on to my card. Last week I won a candy from Tracy and today I used one of the images I chose as the price from Crafts and Me.  She's called Callie Girl and I just love her :D! She's colored (of course, what else ;-)?) with Distress Markers. I used a Tonic Punch for the butterflies and a die from Marianne Design for the border. Together with some design paper and pretty flowers it was finished quit fast :).


Zo naar m'n kaart dan maar. Vorige week had ik een candy gewonnen van Tracy van Craftezee en vandaag heb ik één van de digi's gebruikt die ik heb mogen uitkiezen bij Crafts and Me. Ze heeft Callie Girl en ik vind haar echt zo mooi :D! Ik heb haar natuurlijk weer gekleurd met m'n distress markers. Verder heb ik nog een Tonic pons gebruikt voor de vlinders en een mal van Marianne Design voor de rand. Wat Distress Inkt hier en daan en afgemaakt met wat mooie bloempjes. Eigenlijk was m'n kaart dit zo klaar :). 

I'd like to enter the following challenges:
Nadia's Challenges Blog - Bingo (Bloemen/Dies/Parels(Brads)(10 april)
Papertake Weekly Challenge - Anything Goes (8 april)




Maybe you also noticed that I've changed the logo on my photos....well I saw this little bunny on some ones card and came up with a great idea. So I made my dog Jayden into a logo :) With some tutorials and a little experience in Photoshop it didn't even took me that long to create it. I think it's so great that it actually really is my dog in the logo :D.
Well that's it for today, thanks you for all those lovely sweet comments!

Misschien is het je opgevallen dat ik een nieuw watermerk in mijn foto;s heb staan....ik zag een heel schattig doorzichtig konijtje kontje bij iemand op een kaart en dat bracht me op dit idee....de hond in het logo is eigenlijk echt onze Jayden. Met wat photoshop ervaring en een aantal filmpjes heeft het me niet eens zo heel veel tijd gekost om dit te maken. Maar hoe leuk is het, dat het echt onze Jayden is?? Ik vind het in ieder geval helemaal super :D.
Goed dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor al jullie lieve reacties :D!



13 comments:

  1. Mooi kaartje hoor. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    ReplyDelete
  2. Simply stunning Cindy...gorgeous colouring and papers, beautifully done..

    Luv CHRISSYxx

    ReplyDelete
  3. Hallo Cindy, wat een schitterende kaart laat je weer zien, wat een prachtige digi, zo mooi gekleurd, ik vind het heerlijk om bij jou op bezoek te komen, zeker voor het slapen gaan, met deze prachtige kaart op mijn netvlies, kruip ik nu mijn bedje in.
    Lieve groetjes Corrie

    ReplyDelete
  4. Wat een schitterende kaart, zeker een
    mooie digi, mooi gekleurd.
    Jij beterschap verder !
    Je watermerk vind ik ook erg mooi
    bedacht, mooi persoonlijk zo ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Beterschap Cindy en wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  6. schitterende kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    ReplyDelete
  7. Wat een schitterend kaartje
    geweldig mooi sfdrukje
    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  8. schitterende kaart!
    wat heb de digi mooi ingekleurd.
    en dat watermerk....super leuk.

    ReplyDelete
  9. Beautiful card and amazing coloring! Thank you for joining the challenge at Papertake Weekly :)

    ReplyDelete
  10. een schitterende kaart Cindy heel mooi ingekleurd en de kaart prachtig afgewerkt.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    ReplyDelete
  11. Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    ReplyDelete
  12. She is so damn sexy! Love it! :) Great tones on her, too.

    ReplyDelete
  13. Wow wat een schitterend ingekleurd plaatje
    Liefs Cinderella

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!