Wednesday, May 15, 2013

A Bestie Just for You



 


Vanavond wil ik weer een nieuw kaartje aan jullie laten zien. Vanmiddag ben ik weer even gaan winkelen bij het Creatief Handje hier in IJsselstein. Natuurlijk weer wat nieuwe dingetjes gekocht...en dus lekker aan de knutsel gegaan vanavond. Maandag kreeg ik ook nog mijn probeer pakketje van I Am Roses binnen...3 weken duurde het. Qua prijzen is het zeker de moeite waard daar mijn bloemen te bestellen dus binnenkort even een voorraadje thaise bloemen kopen ;-).
M'n kaartje is gemaakt met een Bestie van Sherri Baldy. Je vind haar hier. Had vandaag ook eindelijk nieuwe penseeltjes kunnen kopen dus het kleuren ging vandaag weer een stuk fijner als de afgelopen dagen :). De vlinders heb ik gemaakt nadat ik dit bij Camilla Stoen op haar blog gezien had. De vlinders zijn uitgeknipt uit een scrapvel en vervolgens met Tim Holtz Crackle Paint bewerkt. Dit laten drogen en daarna wat Stickles erbij gedaan. Ik vind ze in ieder geval super :D!

Tonight I wanna show you a new card. I went for a little shopping this morning at a local craft store and bought myself some new goodies ;-). I also received my package from I am Roses, in 3 weeks it arrived so I'm sure I'm gonna order some more flowers there ;-).
Well over to my card, I made it using an Bestie image from Sherri Baldy. You can find her here
The Butterflies are made from an idea I saw on the blog of Camilla Stoen. The butterflies are cut from a piece of designpaper and covered in Tim Holtz Crackle Paint. After this dried I added some extra stickles. I really love them :D!



Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges:



Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper / Kraft
Color medium - Distress Markers / Twinkling H2O's
Papers  - One Moment in Time - This much Remains / Pion From my Heart II
Dies -   Go Kreate Large Frame Frilly #4 /Tim Holtz - On the Edge Butterflight / Marianna Design Creatable LR0224 / Joy! Floral Flourishes 6002 0192 / Spellbinders Classic Circles
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers & leaves/ (adhesive)Pearls / Made for You Charm
Other -  Crackle Paint Butterflies (out of Pion paper)

Tools -  White Gelpen / Stampendous Fran-Táge Embossing Enamel Shabby White / Versamark / Tim Holtz Crackle Paint Clear Rock Candy / Pearls





Nou dat was het alweer voor vandaag. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne week hebben :D!!


Well that's it for today! I hope you all have a wonderfull week and see you soon :D!!




10 comments:

  1. Wat een prachtige kaart is dit geworden, super ingekleurd en heel mooi afgewerkt..liefs van Ans

    ReplyDelete
  2. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en leuk met al die vlinders.
    Ik ga ook eens even kijken hoe ze dat gedaan heb met die vlinders.
    Die hekjes vind ik ook heel leuk staan op je kaart.
    Prachtig kaartje weer hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    ReplyDelete
  3. Hoi Cindy, Wat een prachtig kaartje heb je maakt!
    Echt een plaatje!
    Liefs nicole

    ReplyDelete
  4. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  5. Heel mooi!!
    Jij ook een fijn weekend

    ReplyDelete
  6. This is gorgeous i love the design. Thank you for joining us over at Whoopsy Daisy this week.

    Joan x

    ReplyDelete
  7. Your card is really sweet! Thanks for joining us at hanna & friends!

    Hugs Jasmin

    ReplyDelete
  8. Echt een schitterende kaart...wat een werk heb je ervan gemaakt....heel mooi!
    Bedankt voor het meedoen aan de Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!