Saturday, May 4, 2013

A Challenging Card













Het is alweer bijna een week geleden dat ik voor de laatste keer een berichtje online heb gezet....heb het 
echt te druk de laatste tijd :(....gelukkig nu even een ruime week vakantie, tijd om wat bij te tanken en de dingen te doen waar ik normaal niet aan toe kom. Maar ook lekker tijd om te knutselen wat ik natuurlijk heerlijk vind :D! Omdat veel mensen ernaar vroegen ben ik vorige week gestart met mijn eigen winkeltje met kaartjen op Facebook (als je wil kun je me 'liken' :D, de link staat links in de sidebar). Naar aanleiding daarvan heeft een collega me gevraagd een specifieke kaart te maken....een behoorlijk verdrietige kaart...dat wel. Ze wil graag een kaart voor vrienden die hun kindje verloren hebben en mijn collega kon niets vinden wat daarvoor echt geschikt was. Uiteindelijk is dit het kaartje geworden. 

Wow It's almost a week ago since my last post....oh my I'm just so busy :( ! But luckily I'm having one week off now, so I got some time to catch up with things! 
Last week I started my own shop (a facebook page....you can like me using the link, on the left of my sidebar :)). After seeing my page one of my colleagues asked me to make quite a challenging card....a really sad one to be honest. Friends of my colleague just recently lost their baby and she wanted to buy them a card but couldn't fine anything that was suited for this kind of loss. So she asked if I could make one. So I did, it was pretty hard to make a card that wasn't to sad, but also not to bright and happy. 





Ik heb besloten een pocket kaart te maken met ruimte voor een gedichtje. Ik doe dat de laatste tijd wel vaker en vind het leuk om een mooie tekst bij een bepaalde kaart te zoeken. Het plaatje is trouwens van Precious Moments. Ik heb lang gezocht naar een passend plaatje en vond uiteindelijk deze wel erg mooi.

I decided to make a pokcet card so I had some space for a little poem. I'm using poems often lately cause I think it's nice to have some words to go with the rest of the card. The image is from Precious Moments. It took me quite some time to find an image, but this one fits the theme just perfect.

Translation of the Poem
Like Today
You are beautiful
I am happy
And you are Special
Even Now....
Now you can't stay here
You will ever be
An amazing wonder



Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Precious Moments    
Color medium - Distress Markers, Twinkling H2O's
Papers  - Action Paper Pad
Dies -   Spellbinders Scallop Circle / Spellbinders Classic Circle / Go Kreate Large Frame Frilly #4 / MFT Photo Corners Die-Namics
Punches - /
Embellishments -  
Other -  HotFixx Rhines 
Tools -  Stickels



Zo ik hou het kort deze zaterdagavond :). Ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Alvast bedankt voor alle lieve reacties :D! 

Well that's it for tonight. I'd love to know what you think of this card and in advance thank you so much for all your lovely comments :D!

I'd like to enter the challenge over at Allsorts Challenge Blogs; Add some Sparkle


8 comments:

  1. Dat is inderdaad een niet zo een leuke gebeurtenis waar je een kaartje voor moest maken, pfff je zal je kind maar verliezen. Maar wat heb je het super gedaan zo op een wolkje Cindy, ik vind hem heel erg mooi geworden. Geniet van je weekje vakantie.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  2. Hoi Cin,

    Inderdaad, soms zijn er niet zo'n leuke gebeurtenisssen waar een speciaal kaartje voor nodig is. Maar jij hebt dit fantastisch gedaan. Je kaartje is prachtig.

    grtjs
    Claudia

    ReplyDelete
  3. Raar om nu te zeggen het is een mooi kaartje, want ja het is een mooi kaartje, maar idd met een droevig geheel, want je zal je kindje maar verliezen en ja dan horen daar uit eindelijk ook een kaartje bij.

    Liefs van Jolanda

    ReplyDelete
  4. Hoi Cin,
    Wat een prachtig en ontroerend kaartje is dit geworden..mooi gedicht en een lief stempeltje..dit zal echt een troost zijn voor de ouders..Liefs van Ans

    ReplyDelete
  5. Een heel mooi kaartje voor deze droevige gebeurtenis

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  6. An absolutely lovely card Cindy, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    ReplyDelete
  7. This is gorgeous Cindy. Thank you for joining us at Allsorts for our Add Some Sparkle challenge x

    ReplyDelete
  8. prachtige kaart, wat erg voor die familie.
    dat kaartje is heel toepasselijk en een mooi gedicht!
    wat mooi dat jij zo'n bijzondere kaart mocht maken.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!