Monday, May 20, 2013

Candy Winner & Besties Challenge #19 Birthday / Verjaardag




Allereerst wil ik alle winnaars van de candy's feliciteren :D!!
Heb je de lijst met winnaars nog niet gezien? Kijk dan even op het Besties Blog.

Aan mij nu in ieder geval de taak iemand hopelijk heel blij te gaan maken :D!

First of all I like to gongrat all the winners from the Blog Hop!!
Didn't you check if your name was in the winners list? You can find the list over at the Besties Blog.

For me it's time to hopefully make somebody really happy today :D!

Ik moest er even een puzzel op los laten voordat ik random.org kon gebruiken maar het is dan toch gelukt!
It was somewhat of a puzzle first before I could use random.org but it finally found a winner.....
And so the winner is / de winnaar is........................
..........................................................
....................................................
...............................................
...................................
.............................

Riet Kamstra

Congratulations Riet! Please contact me trough the contact form.
Gefeliciteerd Riet! Als je me een bericht stuurt via het contactformulier on het tabje 'contact me', zorg ik dat alles z.s.m. naar je toe komt! Je hebt alleen tot zondag 26 mei middernacht om te reageren, anders zal ik een nieuwe winnaar moeten trekken.

Well on to this weeks challenge :D!

Aangezien het de 3e maandag van de maand is, is het deze week aan Team A om de challenge te beginnen.
En deze week willen we graag jullie verjaardagscreaties zien! Voeg iig iets toe wat daar mee te maken heeft; slingers, taart, kaarsjes, cadeautje etc. Zolang de creatie maar overduidelijk voor een verjaardag bedoeld is!

Because it's the third Monday this month it's time for Team A to announce this challenge.
This week we like to see all of your lovely and wonderful Birthday creations. Just add something like a cake, gift or candle to show that it's definitely a birthday project!

Here's my Birthday Card

You have until Sunday (midnight) to enter the challenge, hope to see you there!

Je hebt tot aanstaande zondag middernacht om mee te doen aan de challenge, hopelijk zie ik je daar!







9 comments:

  1. Dat ziet er idd heel feestelijk uit!
    Mooi gedaan Cindy!
    Groetjess Jacomijn

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd Riet, en ik ben ook zo blij want ik heb gewonnen bij je teammaatje Marrie, helemaal super. Ik vind je kaartje ook weer helemaal top Cindy, wat een beauty.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig kaartje is dit weer geworden. Toppie.

    Liefs van Jolanda

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd Riet met de Candy.
    Cindy je kaart is weer prachtig en wat heb je de digi stempel mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    ReplyDelete
  5. Woohoooo, winner, isn't that just fabulous! Thank you so much Cindy, just love it to see my name in your post!

    Riet xxx

    ReplyDelete
  6. Bedankt Marrie en Anita, jij ook gefeliciteerd! En de nieuwe kaart ziet er ook weer geweldig uit Cindy. Nogmaals bedankt!

    Groetjes,
    Riet

    ReplyDelete
  7. Prachtige kaart, mooie kleuren, wowww ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!