Monday, May 13, 2013

De Creatieve Zebra - Challenge #19 BINGO!






Het is alweer maandag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra
Deze week hebben we een BINGO challenge voor jullie dus we willen graag een kaart zien aan de hand van onderstaande bingo kaart. 

Well it's Monday, so time for another challenge over at the Creative Zebra. This weeks we've got a BINGO challenge for you. We'd like you to make a project using the bingo grid below.  


 For the English readers, here's the translation:
Glitters - 3 layers - Ribbon
Blue - Digi - Charm
Max. 2 Flowers - Die/Punch - Pink

Digi - Sherry Baldy's Besties 'Bashful Betty' 


Als ik smokkel met '3 lagen' heb ik eigenlijk gewoon BINGO ;-)!

Well if I don't look to serious at the '3 layers' I can say I've got myself a BINGO ;-)!

Ik hoop jullie allemaal te zien bij de Creatieve Zebra! Je kunt mee doen met deze challenge tot zondagavond 12 uur. 

I hope to see you all over at the Creative Zebra! YOu can enter the challenge until 00.00 EST on sunday. 



5 comments:

  1. Wow, mooie kaart zeg! Echt leuke kleuren en zo veel mooie details! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  2. Wat een lief kaartje.
    Erg mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  3. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  4. Wat een geweldig mooi kaartje Cindy!!!
    Groetjes Corrie

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!