Monday, June 10, 2013

De Creatieve Zebra - Challenge #23 Kinderkaart



Het is nog steeds maandag ;-) en dus ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra.
Deze week willen we graag jullie mooiste kinderkaarten zien!

Onze sponsor voor deze week is Limited Runs



En dit is wat ik voor deze week gemaakt heb:

Een vrij simpel kaartje voor mijn doen, maar ik had nog nooit een kinderkaart gemaakt en wilde ook weer niet al teveel gaan overdrijven met allerlei tierelantijntjes ;-)!

Nou hopelijk zie ik jullie allemaal terug bij de Creatieve Zebra voor een gezellige challenge en tot snel!



5 comments:

  1. Zeldzaam mooi Cindy, ik vind dit echt een plaatje
    liefs Dorothy

    ReplyDelete
  2. wat een bjoetie van een kinderkaart heb je gemaakt Cindy....beeldschoon.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  3. Schitterende kinder kaart heb je gemaakt ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Wat een lieve kinderkaart.
    Erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  5. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Cindy, helemaal super.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!