Tuesday, June 25, 2013

Joy! & a Lilac Bestie



Hi girls! I'm back with a new card, my last one before I go on holiday to Greece :D!
We're so looking forward to this week, except for the fact we need to bring our dog Jayden to my parents...I'm sure she's in good hands, but I'm a bit worried for my parents ;-)!

Hoi dames! Ben ik nog even snel met een nieuwe kaart, voordat ik vertrek naar Griekeland :D!
We kijken er echt heel erg naar uit, hoewel het wel lastig is dat we bulletje Jayden nu naar mijn ouders moeten brengen. Ze is ongetwijfeld in goede handen, maar of dat ook zo voor mijn ouders geldt....dat betwijfel ik ;-)!


Well on to my card. I'm sure everybody knows those sweet little Besties by now! I sure love them and I'm fortunate enough to be on Sherri's design team, so I get to work with the Besties all the time!

Zo naar m'n kaartje dan maar. Iedereen kent de schattige Besties inmiddels wel denk ik zo! Ik vind ze fantastisch en heb het geluk dat ik in Sherri's team zit, dus ik kan zoveel met ze werken als ik maar wil :D!



This time I made a lilac colored card, using this adorable Bestie :)
Over at Joy! crafts they like to see as much Joy! supplies as possible on your card so I used about everything that fitted my theme ;-)! I combined it with the challenge over at Live & Love; they like you to use a birthstone and I chose this month as my inspiration, so that's a Pearl. 

Dit keer heb ik gekozen voor een lila kleurige kaart. Bij Joy! willen ze graag zoveel mogelijk Joy! spulletjes op je kaart /creatie zien, dus dat heb ik gedaan. Alles wat maar paste bij m'n kaartje zit erop ;-)!  Dit heb ik gecombineerd met de challenge bij Live & Love, waar ze graag willen dat je gebruik maakt van een zogeheten Birthstone. Ik heb ervoor gekozen deze maand te gebruiken, dus dat is een parel :). 


Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Sherri Baldy Besties IMG 765 (& Magnolia Sentiment)
Color medium - Distress Markers
Papers  - Prima Marketing 
Dies -   Joy! Butterfly Border 6002/0251- Joy! Vintage Flourishes 6003/0015 / Joy! Floral Flourishes 6002/0156 /  Spellbinders Floral Oval
Punches - /
Embellishments - (adhesive)Pearls /Lace / Selfmade flowers using a Joy! die / Selfmade Rolled Roses / Lace (Action) / Purle crochet lace (adhesive bought at the shop 'Creatief Handje')
Other -   HotFix Rhinestones
Tools -  Stickles Star Dust / Versamark / Fran-táge Embossing Enamel Aged Ivory / Chunky White


Distress Markers
Skin - Tattered Rose / Vintage Photo / Aged Mahogany  / Worn Lipstick
Hair - Antique Linen / Walnut Stain
Clothes - Miled Lavender / Dust Concord / Weathered Wood / Faded Jeans / Crushed Olive
Background (bench)- Weathered Wood 



I'd like to enter the following challenges
One Stop Craft Challenges - For a Friend  (28 juni)
Live & Love Crafts - Birthstone (June - Pearl) (30 juni)
Sentimental Sundays - For a Girl (30 juni)
Addicted to Stamps - Lace (7 juli)
Joy! Crafts  - Everything with Joy! (8 juli)


Well that's it ladies, I'm back next friday. I sure hope you're gonna miss me ;-)!
Have a great week!

Zo dat was het voor nu, volgende week vrijdag ben ik weer terug. Ik hoop natuurlijk dat jullie me allemaal super gaan missen ;-)!
Tot snel allemaal!


15 comments:

  1. Je kaart is weer schitterend Cindy, zo mooi gekleurd ook, fijne vakantie, ga maar lekker genieten in de zon, en je hondje, meisje die heeft het heus wel goed bij je ouders, wedden?
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  2. Hai Cindy je kaart is een juweeltje een echte beauty enne fijne vakantie lekker genieten en met jullie grote vriend zit het ook wel goed hoor bij je ouders.

    Liefs Jolanda

    ReplyDelete
  3. fab card Cin, love the beautiful butterflies and colors
    hugs
    céline

    ReplyDelete
  4. schitterende kaart!! prachtige kleur en mooi ingekleurd.
    veel plezier in Griekenland.

    ReplyDelete
  5. Prachtige kaart Cindy! Mooie kleuren en heel mooi ingekleurd ook. Fijne vakantie!
    Groetjes,
    Riet

    ReplyDelete
  6. Oh she's gorgeous!

    Thank you so much for stopping by and leaving a lovely comment on my blog



    Happy crafting from Bridie

    ReplyDelete
  7. Thanks so much for sharing with us at ATSC, your gorgeous card, love the image and colouring, hugs Liz xx

    ReplyDelete
  8. Wat een schattige kaart.
    en wat een mooie kleur.

    Ik wens jullie een fijne vakantie.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  9. wat een beeldschoonkaartje Cindy een toppertje weer.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  10. Stunning!... Loooooove your Butterfly die cut !!! Gorgeous image.. Beautiful Colors and Coloring.. Stunning Card.. Love it to bits! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    ReplyDelete
  11. Mooie kleuren heb je gebruikt. En wat zijn die mallen van Noor gaaf he
    liefs Fenneke

    ReplyDelete
  12. Beautiful creation, thanks for joining the challenge on the blog of JoyCrafts.

    xxx Ineke

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!