Tuesday, June 11, 2013

Pretty little Bestie



 Vandaag lekker vrij en dus even zitten knutselen. Ben de laatste tijd veel aan het oefenen met het inkleuren met m'n Distress Markers en ben steeds meer tevreden met het resultaat. 
Gisteren geoefend met, voor mij, een andere techniek om niet direct op het papier te kleuren met de markers maar de kleur op te pakken met een penseeltje van een sheet. De kleuren blijven dan zachter maar zijn wel beter uit te vegen. Ben tot de conclusie gekomen dat ik een combinatie van beide wel het mooist vind. Binnenkort zul je daar het resultaat nog wel van gaan zien :).

Well I'm enjoying a day of from work so I got some time to craft. I've been spending my time practicing with my Distress Markers and found out that coloring from a transparent sheet combined with directly on the paper is the best technique for me :), the colors are softer and more easy to blend.  So here's the result!  I used the sketch from CLP this time, it's been a while since I joined them in challenge so it's fun to use one of their sketched again :)!

Nu naar m'n nieuwe kaartje. Voor mezelf maak ik eigenlijk alleen nog maar kaarten met Magnolia of Besties stempels......vind ze heerlijk kleuren en passen goed bij mijn meisje, meisje roze vintage kaartjes ;-)!
Dit keer heb gewerkt met de sketch van CLP Challenge blog. Daar deed ik voorheen wel vaker mee maar de laatste maanden nauwelijks, dus dat werd weer een keer tijd.
Hieronder de sketch.


En dit is dus de kaart die ik ermee gemaakt heb / This is what I've created using the sketch :)


Verder willen ze bij het Crafts & Me challenge blog graag iets ouds zien....en dat vond ik zo toepasselijk bij al het papier wat ik laatst gekocht heb bij GeWe Hobby. Zij hadden actie; 50 scrapvellen voor 15 euro. Toen ik vroeg of het papier nou allemaal oude lijnen van vorig jaar waren gaf de eigenaresse aan dat dit papier soms wel 10(!) jaar oud is.....dat vind ik dus echt prachig hahaha

 At Crafts & Me they like to see you using something old on your projects and I tought that fitted perfect cause I bought some new scrap paper form GeWe Hobby 2 weeks ago and when I asked if those papers were all from last year (they were having a great sale) the owner told me that some papers were over 10(!) years old! That's so cool, just real vintage ;-)!

Ik wil graag met de volgende challenges mee doen / I'd like to enter the following challenges


Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Color medium - Distress Markers
Papers  - Pion From my Heart II / Unknow really old paper LOL
Dies -   Spellbinders Floral Oval
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers  /Lace / Pearl string / Adhesive Pearls / Brad / Ribbon 
Other -   Stampendous Fran-Táge Embossing Ename Aged Rose / Crackle accents / Stickles (stardust) / Liquid Pearls
Tools -  White Gelpen / Versamark 



Distress Marker colors
Skin - Tattered Rose / Vintage Photo / Aged Mahogany / Worn Lipstick
Hair - Antique Linen / Vintage Photo / Walnut Stain
Clothes -  Victorian Velvet / Aged Mahogany / Black Soot (Top) Waetherd Wood / Stormy Sky / Black Soot 
Background - Pumice Stone / Weathered Wood / Antique Linen





En zo ben ik alweer toe aan het einde van m'n post voor vandaag :) Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en tot snel!

Well that's the end of my post today, please feel free to leave a comment letting me know what you think of my card, see you soon :)!




13 comments:

  1. Het is weer een schitterende kaart Cindy, je hebt prachtig gekleurd, wat de sheet betreft, daar heb je helemaal gelijk in, jou kaart is weer een lust voor het oog.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  2. Great job Cindy!!! I just finished my forst CLP entry this morning too :)

    Rina

    ReplyDelete
  3. Waauw Cindy het zijn echt weer beauties! Ik vind ze prachtig! Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  4. wat zijn ze beeldschoon geworden Cindy
    Fijne avond, liefs ghea

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk kaartje, prachtig ingekleurd!
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  6. Beautiful card Cindy, fabulous colouring and love all the details, so pretty.

    Luv CHRISSYxx

    ReplyDelete
  7. Wauw deze is ook al zo geweldig, meis wat kan jij toch schitterend inkleuren, helemaal top.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  8. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  9. Via via, kwam ik op jouw blog terecht en heb even rond gesnuffeld. Je maakt prachtige kaarten. Kom zeker vaker even op je blog kijken.
    Ben je ook gaan volgen.
    Gr. Anja
    anja3d.blogspot.nl

    ReplyDelete
  10. What gorgeous colouring on your card, the papers are lovely too. Thank you for joining us at OSAAT. Jennie x

    ReplyDelete
  11. Gorgeous card, beautifully embellished, and I love the colours! Thanks for joining us at A Creative Romance and good luck! Delphine xx

    ReplyDelete
  12. Hi Cindy, Thanks for joining the CLP Sketch challenge with your sweet and pretty card. Love the image and the beautiful flowers.

    Much Love.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!